مدیر تعاون روستایی خوزستان:

برنامه محور بودن ، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری را به نتیجه می رساند

تاریخ انتشار: شنبه 4 خرداد 1398 | 10:53 ق.ظ
برنامه محور بودن ، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری را به نتیجه می رساند مدیر تعاون روستایی خوزستان در جلسه نظام بهره‌ برداری فاز یک طرح احیاء و توسعه ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی استان های خوزستان و ایلام بر برنامه محور بودن جهت به سرانجام رسیدن این طرح تاکید ورزید. به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: طرح عظیم ۵۵۰ هزار هکتاری که از عنایات […]

مدیر تعاون روستایی خوزستان در جلسه نظام بهره‌ برداری فاز یک طرح احیاء و توسعه ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی استان های خوزستان و ایلام بر برنامه محور بودن جهت به سرانجام رسیدن این طرح تاکید ورزید.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: طرح عظیم ۵۵۰ هزار هکتاری که از عنایات مقام معظم رهبری است می تواند بسیاری از مشکلات از جمله وابستگی به نفت را کاهش و در تولید محصولات غذایی در بسیاری از اقلام ما را به خودکفایی برساند.
وی ادامه داد: توجه به موضوع آب و خاک و توجه به کشاورزان تنها با داشتن برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ما را به نتیجه و اهداف دلخواه می رساند، از این رو من مطمئن هستم شرکت ها و تعاونی ها حاضر در طرح که بسیار علاقمند به آبادانی مزراع و اراضی خود هستند می توانند به بهترین تولید چه از نظر کمی و چه کیفی برسند و البته خودشان هم باید پای کار باشند و ایرادت را به ما یادآور شوند، تا اعتباراتی که برای طرح فوق در حال هزینه کردن است باعث شادمانی و خوشحالی مان شود.
مدیر تعاون روستایی خوزستان اضافه کرد: اینکه در این مسیر عظیم و این کار بزرگ مشکلات سر راهمان قرار دارد موضوعی طبیعی است ولی پاپس کشیدن و تنها گلایه کردن نمی تواند ما را به اهدافمان نزدیک کند، ما وقتی از کشاورزان خبر افزایش تولید در هکتار را بعد از اجرای طرح می شنویم بسیار به خود و این طرح می بالیم و افتخار می کنیم و باید قدردان این توجه مقام معظم رهبری به خوزستان باشیم و البته باید حساسیت بیشتری بر نحوه تکمیل این پروژه چند میلیارد دلاری داشته باشیم.
بنی فری گفت: در طرح های گذشته همت همکاران ما را به رکورد شکنی رساند، در طرح توزیع میوه نوروزی واقعا کمر همت بستیم و ماحصل آن شد کسب رتبه دوم کشور، این در حالی است که ما در ادوار گذشته رتبه ۱۶ را داشتیم و متاسفانه ۲۰ درصد از میوه موجود در انبارهای ما خراب و به ضایعات تبدیل شد، اما در طرح توزیع میوه نوروزی سال جاری زیر ۳ درصد خرابی میوه داشتیم، همچنین در طرح گندم تا به امروز و قبل از پایان طرح توانستیم رکورد خرید را بشکنیم و از ۷۸۰ هزار تن به بالای ۸۵۰ هزار تن برسیم.
وی اضافه کرد: اتفاقات فوق نشان می دهد که کارها باید با همکاری، همدلی، در کنار هم بودن، تعهد داشتن به این آب و خاک و دلسوزی به نتیجه می رسند، ما باید برای نتیجه گرفتن طرح ۵۵۰ هزار هکتاری ایمان داشته باشیم، خوشبختانه نیروهای جوانی که در این اداره و در طرح وجود دارد و قطعا توانایی و فکر و ایده ای که ما در آنها می بینیم، به زودی شاهد موفقیت های چشمگیری در کشاورزی خوزستان خواهیم بود.
مدیر تعاون روستایی خوزستان در پایان گفت: استفاده از نیروهای زبده و با تجربه و همچنین توجه به جوانان باانگیزه ما را به خواسته های مان در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری که چیزی جز رفاه کشاورزان نیست می رساند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار