برگزاری اولین نمایشگاه اتحادیه تعاونی های مرزنشیان استان خوزستان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری

تاریخ انتشار: جمعه 10 خرداد 1398 | 01:37 ق.ظ
برگزاری اولین نمایشگاه اتحادیه تعاونی های مرزنشیان استان خوزستان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری صادرات و واردات کالا به عراق آغاز می شود/ برگزاری اولین نمایشگاه اتحادیه تعاونی های مرزنشیان استان خوزستان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مدیر عامل تعاونی مرز نشینان از شروع مجدد صادرات و واردات کالا به کشور عراق توسط این اتحادیه خبر داد. غلامرضا معمارزادگان در حاشیه اولین نمایشگاه اتحادیه تعاونی های مرزنشیان استان […]

صادرات و واردات کالا به عراق آغاز می شود/ برگزاری اولین نمایشگاه اتحادیه تعاونی های مرزنشیان استان خوزستان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری

مدیر عامل تعاونی مرز نشینان از شروع مجدد صادرات و واردات کالا به کشور عراق توسط این اتحادیه خبر داد.

غلامرضا معمارزادگان در حاشیه اولین نمایشگاه اتحادیه تعاونی های مرزنشیان استان خوزستان اظهار کرد: اتحادیه شرکت های تعاونی مرزنشینان از ۳۶ تعاونی تشکیل شده و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر عضو دارد. این رقم حدود یک سوم جمعیت مردم خوزستان را در بر می گیرد.

وی تصریح کرد: رسالت اصلی شرکت های تعاونی مرزنشینان صادرات و واردات کالا است. البته در سال های اخیر به دلیل عدم صدور مصوبه هیات وزیران، صادرات و واردات به تعویق افتاد.

مدیر عامل تعاونی مرز نشینان بیان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید، اعضای اتحادیه تعاونی مرزنشینان به فکر اقداماتی در این زمینه افتادند. ماحصل تلاش همکاران و دوستان،برگزاری اولین نمایشگاه اتحادیه تعاونی های مرزنشیان استان خوزستان است.

معمار زادگان در پایان گفت: همچنین با توجه به مصوبه هیات وزیران، در ماه های آتی نسبت به صادرات و واردات کالا از گمرکات استان خوزستان به کشور عراق، اقدام خواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار