شهردار منتخب اهواز:

مجموعه مدیریت شهری اهواز دغدغه حل مشکلات شهروندان را دارند

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 خرداد 1398 | 22:08 ب.ظ
مجموعه مدیریت شهری اهواز دغدغه حل مشکلات شهروندان را دارند سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز در اولین دیدار مردمی خود به منطقه عین دو رفت و از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان و ساکنین منطقه قرار گرفت. سرپرست شهرداری اهواز در این دیدار که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون حمل و نقل ترافیک ، معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان خدمات […]

سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز در اولین دیدار مردمی خود به منطقه عین دو رفت و از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان و ساکنین منطقه قرار گرفت.
سرپرست شهرداری اهواز در این دیدار که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون حمل و نقل ترافیک ، معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیر ومعاونین شهرداری منطقه  شش و اهالی ولایتمدارکوی عین دو انجام شد با تاکید براینکه اولین دیدار مردمی خود را از منطقه عین دو آغاز کرده است، گفت: دغدغه های ساکنین این منطقه دغدغه های درستی است و کمابیش هم در جریان این مسائل هستیم زیرا تقریبا کلیه مسئولان شهری به کرات در خصوص مشکلات عین دو با بنده صحبت کرده اند و حل مشکلات این منطقه یکی از دغدغه های مدیران شهری هم هست.
وی درخصوص برخی موارد مطرح شده از سوی ساکنین منطقه عنوان کرد: برخی مسائلی که مطرح شد مانند مسئله فاضلاب و روشنایی در حوزه ی اختیارات شهرداری و شورا نیست اما متاسفانه فقط شهرداری پاسخگوی مسائلی است که مردم با شورا در میان می گذارند.
موسی شاعری با ذکر این نکته که انتظار می رود مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار عین دو و اهواز شرایط و مقدورات ما را درک کنند، گفت: ما هم این قول را به شهروندان می دهیم که با تمام توان تلاش کنیم، تلاشی که برای مردم ملموس باشد و تغییرات ناشی از آن را به عینه مشاهده کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سعی می کنیم هرجا مشکل و ایراد مدیریتی هست  برطرف کرده و یا به حداقل برسانیم و در حیطه اختیاراتمان به همشهریان عزیز خدمات رسانی کنیم.
شهردار منتخب اهواز ادامه داد: از شهروندان می خواهیم به کمک مدیریت شهری بیایند و بدانند که همه مسئولین حاضر در این جلسه دغدغه حل مشکلات مردم را دارند .
وی در خصوص پیگیری مطالبات مردمی گفت: حتما این جلسه را ظرف ۴۵ روز آینده تکرار خواهیم کرد و با حضور تمامی مسئولان شهری پیگیر درخواستهای شهروندان خواهیم بود و درآن جلسه مواردی را که رفع کرده و یا برای مرتفع کردن آنها اقداماتی انجام شده را به اطلاع ساکنین منطقه خواهیم رساند .
شاعری یادآور شد: با توجه به اینکه مدت زیادی از شروع به کار اینجانب بعنوان شهردار اهواز نمی گذرد در حال بررسی و جمع آوری اطلاعات هستم.
سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز اظهار کرد: از آنجاییکه در این برهه زمانی شرایط کشور هم ازنظر اقتصادی و هم از نظر سایر مسائل شرایط خاصی است تلاش می کنیم منابع مالی مان را ارتقا دهیم اما تا جایی که بضاعت و ظرفیت ما اجازه می دهد.
وی در خصوص بحث خدمات رسانی بدون تبعیض به کلیه مناطق شهر عنوان کرد: تلاش می کنیم به همه مناطق یکسان خدمات رسانی کنیم و مشکلاتی که سریع و با هزینه های اندک می توان برطرف کرد و حل آنها منجر به ایجاد رضایتمندی میان مردم شود حتی الامکان برطرف کنیم تا شهروندان مطمئن باشند که مسئولان خادم آنها هستند.
وی در پایان قول داد: با کمک شهرداری منطقه شش و بکارگیری حجم زیادی از نیروهای خدماتی نسبت به پاکسازی منطقه عین دو اقدامات لازم صورت گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار