کمپین جوانه ارتقا سطح آموزشی رادر خوزستان در پی داشت

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 خرداد 1398 | 22:41 ب.ظ
کمپین جوانه ارتقا سطح آموزشی رادر خوزستان در پی داشت غلامرضا شریعتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار از محل اعتبارات دولتی و نیز مشارکت خیرین در خوزستان برگزار شد، اظهارداشت: کمپین جوانه با هدف تقویت دانش آموزانی مستعد در حوزه آموزشی که از بنیه مالی ضعیفی برخوردار هستند، شکل گرفت و تداوم آن باعث تقویت […]
غلامرضا شریعتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار از محل اعتبارات دولتی و نیز مشارکت خیرین در خوزستان برگزار شد، اظهارداشت: کمپین جوانه با هدف تقویت دانش آموزانی مستعد در حوزه آموزشی که از بنیه مالی ضعیفی برخوردار هستند، شکل گرفت و تداوم آن باعث تقویت جایگاه آموزشی استان می‌شود.
وی تصریح کرد: برای شناسایی این دانش آموزان آزمون تعیین سطح در سراسر استان با حضور ۱۲۰ هزار دانش آموز برگزار شد.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان تعداد افراد قبول شده در این آزمون را یک هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: به همه دانش آموزانی که در این سنجش قبول شده‌اند مبلغ ۱۰ میلیون ریال بورس تحصیلی پرداخت می‌شود.
استاندار خوزستان با اشاره به نقش خیرین در حمایت از این طرح، افزود: در هفته پایانی خردادماه جشن اعطای این بورسیه‌ها با حضور مسئولان ملی، دانش آموزان، خیرین و نیز مجریان طرح برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر ادامه حمایت‌های آموزشی از دانش آموزان بی بضاعت استان، تصریح کرد: اجرای موفق این طرح باعث شد که میانگین معدل دانش آموزان خوزستانی در سال تحصیلی جاری ۸۵ صدم ارتقا پیدا کند که این دستاورد در نوع خود بی سابقه است.
شریعتی کمپین جوانه در خوزستان را به عنوان یک الگوی موفق برای اجرا در سراسر کشور دانست و تاکید کرد: از جمله سیاست‌های امسال استان تلاش برای بهبود جایگاه آموزشی و علمی دانش آموزان است.
بر اساس این گزارش، دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه اول مدارس استان مشمول این طرح شدند که اداره کل آموزش و پرورش استان و بنیاد نخبگان استان متولی سنجش از داوطلبان بودند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار