رکورد مصرف برق سال ۹۷ در خوزستان شکسته شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 خرداد 1398 | 16:17 ب.ظ
رکورد مصرف برق سال ۹۷ در خوزستان شکسته شد مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با مصرف ۷ هزار و ۹۵۱ مگاوات در روز گذشته از پیک ۷ هزار و ۹۱۷ مگاوات سال ۹۷ عبور کردیم و رکورد مصرف برق شکسته شد. به گزارش روابط عومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: پیک مصرف برق در سال ۹۷ […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با مصرف ۷ هزار و ۹۵۱ مگاوات در روز گذشته از پیک ۷ هزار و ۹۱۷ مگاوات سال ۹۷ عبور کردیم و رکورد مصرف برق شکسته شد.
به گزارش روابط عومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: پیک مصرف برق در سال ۹۷ در ۱۹ تیرماه ثبت شده بود ولی امسال یک ماه زودتر در تاریخ ۱۸ خرداد از این رقم عبور کرده ایم.
وی بیان کرد: اوج مصرف در ساعت ۱۶ روز شنبه ۷ هزار و ۹۵۱ مگاوات بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ( ۷ هزار و ۳۹۰ مگاوات) ۷.۵۹ درصد رشد را نشان می دهد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با تاکید بر مدیریت مصرف برق، تصریح کرد: سال گذشته در دمای ۵۰ درجه پیک مصرف را د اشته ایم ولی دیروز در دمای ۴۸ درجه از آن عبور کردیم.
دشت بزرگ افزود: پیش بینی ها نشان می دهد که در روزهای آینده دمای هوا از ۵۰ درجه عبور می کند و به تبع آن استفاده از وسایل سرمایشی و مصرف برق بیشتر خواهد شد.
وی اضافه کرد: اگر مدیریت مصرف صورت نگیرد به ازای افزایش هر درجه دما که از ۴۷ عبور کند ۲۵۰ مگاوات افزایش بار در شبکه صورت خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از همه مشترکین و مصرف کنندگان خواست تا همانند سال گذشته با استفاده بهینه از انرژی برق و جابجایی مصارف غیر ضروری به ساعت های خارج از پیک ( ساعات پیک ۱۳ الی ۱۷ و ۲۱ الی ۲۳) صنعت برق را در عبوری ایمن از تابستان ۹۸ همراهی کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار