امضای تفاهم نامه طراحی،آماده سازی وساخت ۸۱۱واحدمسکونی فیمابین شهرداری اهواز و اداره کل راه و شهرسازی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 23 خرداد 1398 | 13:03 ب.ظ
امضای تفاهم نامه طراحی،آماده سازی وساخت ۸۱۱واحدمسکونی فیمابین شهرداری اهواز و اداره کل راه و شهرسازی صبح دیروز در جلسه ای با حضور شریعتی استاندار خوزستان، رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و موسی شاعری شهردار منتخب اهواز تفاهم نامه طراحی،آماده سازی وساخت ۸۱۱واحدمسکونی درمنطقه رسالت اهواز (اراضی ۲۲ هکتاری) در چارچوب طرح بازآفرینی شهری و احیای بافت فرسوده امضا شد. به گزارش کشاورزنیوز این تفاهم نامه به منظور جابجایی ساکنین […]

صبح دیروز در جلسه ای با حضور شریعتی استاندار خوزستان، رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و موسی شاعری شهردار منتخب اهواز تفاهم نامه طراحی،آماده سازی وساخت ۸۱۱واحدمسکونی درمنطقه رسالت اهواز (اراضی ۲۲ هکتاری) در چارچوب طرح بازآفرینی شهری و احیای بافت فرسوده امضا شد.

به گزارش کشاورزنیوز این تفاهم نامه به منظور جابجایی ساکنین در پهنه پرخطر کوی منبع آب اهواز و فی مابین شاعری سرپرست و شهردار منتخب اهواز و رضایی مدیرکل راه و شهرسازی صورت گرفت.

در این تفاهم نامه اداره کل راه و شهرسازی ملزم به طراحی شهری در اراضی موسوم برای ساخت مسکن و سرانه های مورد نیاز شد و شهرداری اهواز نیز نسبت به اجرای عملیات آماده سازی زمین متعهد شد.

گفتنی است پیش بینی می شود ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری اولیه با مشارکت بخش خصوصی در این پروژه صورت پذیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار