شهردار منتخب اهواز:

اولویت ما حل مشکلات زیرساختهای اهواز است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 23 خرداد 1398 | 10:11 ق.ظ
اولویت ما حل مشکلات زیرساختهای اهواز است سرپرست و شهردار منتخب اهواز در حاشیه بازدید از کوی مهدیس اعلام کرد: اولویت ما حل مشکلات زیرساختهای اهواز است. به گزارش کشاورزنیو ، در این بازدید که شریعتی استاندار خوزستان، عالمی نیسی فرماندار اهواز، کاظمی نژاد دستیار ویژه عمرانی استاندار، صفری معاون فنی عمرانی، سنواتی و باباپور رییس، نایب رییس و قنوات عضو شورای […]

سرپرست و شهردار منتخب اهواز در حاشیه بازدید از کوی مهدیس اعلام کرد: اولویت ما حل مشکلات زیرساختهای اهواز است.
به گزارش کشاورزنیو ، در این بازدید که شریعتی استاندار خوزستان، عالمی نیسی فرماندار اهواز، کاظمی نژاد دستیار ویژه عمرانی استاندار، صفری معاون فنی عمرانی، سنواتی و باباپور رییس، نایب رییس و قنوات عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز حضور داشتند، موسی شاعری گفت: با توجه به مشکلات اقصادی در کشور و محدودیت های جدی منابع شهرداری اهواز، باید مشکلات را اولویت بندی کنیم. اولویت ما حل مشکلات زیرساختهای اهواز است. بزودی برنامه های کلی شهرداری اهواز در دو سال آینده اعلام می شود.
شهردار منتخب اهواز ادامه داد: یکی از برنامه های اولویت شهرداری اهواز آسفالت و ترمیم معابر شهر اهواز است که با سرعت در حال انجام هستیم و امیدواریم تا پایان سال بخش عمده ای از مشکل آسفالت اهواز را حل کنیم.
وی حل مشکل آسفالت را منوط به همکاری ویژه شرکت های آبفا، مخابرات و گاز دانست و اظهار کرد: امیدواریم این شرکتها برنامه ها و اقداماتشان را هر چه سریعتر انجام دهند تا شاهد حفاری و تخریب جدید آسفالت نباشیم.
سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به دیگر برنامه های خود اذعان کرد: در زمینه پروزه های ترافیکی-عمرانی ساخت چند تقاطع غیرهمسطح در دستور کار قرار دارد. قصد داریم ۲-۳ پارکینگ در سطح شهر احداث کنیم که امیدواریم به زودی قرارداد تکمیل پارکینگ طالقانی با مشارکت بخش خصوصی منعقد شود و در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
وی افزود: پروژه های مطالعاتی خوبی انجام شده که قصد اجرای آنرا داریم. ضمن آنکه بازنگری در وضعیت پارکها و فضای سبز انجام می شود.
موسی شاعری قول داد: تمام تلاش خود را انجام دهیم و شهروندان اهوازی شاهد آهنگ شتابان تری در افتتاح پروژه ها خواهند بود.
در ادامه شهردار منتخب اهواز به پروژه های شهرداری در کوی مهدیس اشاره کرد و گفت: به همت همکاران من در شهرداری اهواز حجم قابل توجهی از معابر و شریان های مهدیس  آسفالت شده است و با حمایت استاندار خوزستان و شورای اسلامی شهر اهواز امیدواریم که بخش باقی مانده را به انجام برسانیم و  عقب ماندگی ها و محرومیت های اساسی این منطقه را برطرف کنیم.
سرپرست شهرداری اهواز در پایان تاکید کرد: تا رفع مشکلات اساسی منطقه اینجا هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار