با تغییر در مدیریت شهرداری اهواز،این روزها خبرهای خوبی از وزارت کشور به گوش می رسد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 23 خرداد 1398 | 23:15 ب.ظ
با تغییر در مدیریت شهرداری اهواز،این روزها خبرهای خوبی از وزارت کشور به گوش می رسد با تغییر در مدیریت شهرداری اهواز،این روزها خبرهای خوبی از وزارت کشور به گوش می رسد یکماه فعالیت جهادی موسی شاعری در راستای پاک کردن چهره ی گل آلود ساحل کارون، میراث سیل ویرانگر، در همان دو روز اول انتصاب، توجه بی چون و چرا به مناطق محروم و کم بهره و فراموش شده مدیران، […]

با تغییر در مدیریت شهرداری اهواز،این روزها خبرهای خوبی از وزارت کشور به گوش می رسد

یکماه فعالیت جهادی موسی شاعری در راستای پاک کردن چهره ی گل آلود ساحل کارون، میراث سیل ویرانگر، در همان دو روز اول انتصاب، توجه بی چون و چرا به مناطق محروم و کم بهره و فراموش شده مدیران، طرح آسفالت کامل این مناطق و بسیاری خیابان های شهر، اصرار به پایان دادن پل شهید کجباف(چهارشیر) برای در هم شکستن ترافیک موجود، ایجاد انگیزه و نشاط از دست رفته پرسنل و در کنار همه ای فعالیت ها، نشست صمیمانه اش با اصحاب هنر و فرهنگ، که رجوع به اصل خود بود، که پیش از این مدیری فرهنگی بود.
پل شهید کجباف، خصوصا قسمت جنوبی – شمالی آن، که نه به خاطر بودجه و یا تجهیزات بلکه صرفا به دلایل عدم شجاعت و دلسوزی به آن توجهی نشده بود، شنبه باز می شود و یکی از بزرگترین گره های موجود حل می شود.
همان اندازه که رو گذر این پل از شرق به غرب و بالعکس گره ترافیکی را حل نمود، این زیر گذر می تواند یکی از پر ترافیک ترین قسمت ها را برای همیشه حل نماید. کاری که در کمتراز یکماه به دستور شهردار جدید، و تلاش و شادابی پرسنل فنی مهندسی شهرداری به مردم تقدیم می شود.
اما اولین برنامه شهردار جدید، توجه و نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار و تصویب بودجه ای برای آسفالت و امکانات از سوی شهرداری به این مناطق هست. توجه ای که شاعری از همان روزهای اول به رایزنی آن پرداخت و می توان از آن به عنوان یک حرکت جهادی نام برد.
مسلما در این راه چند عامل مهم لازم است، اول اینکه توانایی و انرژی زیادی می طلبد و دوم ارتباطات، بخصوص شخص استاندار به عنوان نماینده دولت و مسئولین شهر و سوم تهیه بودجه، زیرا در وضعیت فعلی کشور، شهرداری ها به سختی می توانند، قدم های شمرده ومنظم بردارند.
در نتیجه به راحتی می توانیم بدون هیچ سند و مدرکی عنوان کنیم که شاعری، به مراتب از کسان دیگر بهتر می تواند این چند عامل را انجام دهد، جزوی از صفات شخصی اوست، ارتباطات را به خوبی از بر است، مدیری فرهنگی بود که زبان روابط عمومی را می شناسد و ارتباط را به خوبی برقرار می کند.
بحث در مورد گذشته شاید دل انگیز نباشد، بسیاری از شهرداران ناتوانی های خود را به جریان های پیشین گره زدند و این توهم باعث شد از ادامه کار محروم شوند، شاعری اما از آن دسته شهردارانی بود که حتی بر اساس دانسته ها و مستنداتش وارد بازی گذشته نشد و این صفت ممتازی بود برای او به شمار می رود.
حال با عملکرد مقبولی که در این یکماهه از شهردار کوشا و فرهنگی شورای پنجم دیده شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار