همایون یوسفی

آیین نامه تبدیل وضعیت مربیان و معلم ها تا سال ۱۴۰۰ تصویب شده است

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 خرداد 1398 | 00:52 ق.ظ
آیین نامه تبدیل وضعیت مربیان و معلم ها تا سال ۱۴۰۰ تصویب شده است به گزارش خبرنگار کشاورزنیوز، همایون یوسفی در نشست خبری خود که بعد از ظهرروز شنبه ۲۵خرداد برگزار شد ابتدا به اهم جایگاه رسانه در کشور اشاره و اظهار کرد: اگر کشوری قصد توسعه پایدار داشته باشد باید حوزه رسانه ای آن نیز توسعه پیدا کند و بهتر است در حوزه رسانه گسترش و نظارت بیشتری […]

به گزارش خبرنگار کشاورزنیوز، همایون یوسفی در نشست خبری خود که بعد از ظهرروز شنبه ۲۵خرداد برگزار شد ابتدا به اهم جایگاه رسانه در کشور اشاره و اظهار کرد: اگر کشوری قصد توسعه پایدار داشته باشد باید حوزه رسانه ای آن نیز توسعه پیدا کند و بهتر است در حوزه رسانه گسترش و نظارت بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کشور از لحاظ سیاسی و اقتصادی در شرایط ویژه ای قرار دارد، افزود: مسّولین از جمله نمایندگان، دولت و مسئولان استانی بدانند شرایط فعلی کشور نسبت به گذشته تغییر یافته و لازم است نگاه ویژه ای به شرایط فعلی نیز داشته باشند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: با توجه به پتانسیل های موجود،کشور محکوم به پیشرفت است و به امید خدا و پیگیری های لازم این پیشرفت محقق خواهد شد‌.

یوسفی با بیان اینکه مهم ترین نقطه کشور از لحاظ استراتژیک خوزستان است،گفت: خوزستان اگر توسعه یابد اثر آن در کشور و مشخص و اگر دچار ضعف شود باز هم تاثیر آن کل کشور را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه اقتصاد کشور ما سیاشی و سیاست زده است و آینده اقتصاد کشور در خط جنوبی کشور همچون خوزستان رقم خواهد که برای توسعه پایدار کشور در نقاط استراتژیک مثل خوزستان باید توجه لازم شود.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مشکلات عدیده استان خوزستان یک شبه حل نمی شود،گفت: بزرگترین مشکل مردم خوزستان در ابتدا معضل گرد و غبار بود اما از سال ۸۵ بر اساس جلسات متعدد با اساتید دانشگاه شهید چمران و پیگیری های لازم این مشکل تا به امروز تا حدودی حل و اعتبارت لازم در این خصوص هر ساله دریافت شده است.

یوسفی با بیان اینکه طی ۴۶ سال گذشته بیمارستانی در اهواز احداث نشده بود، عنوان کرد: اکنون حدود یازده پروژه در حوزه سلامت و احداث بیمارستان در اهواز افتتاح و یا کلنگ آن زده شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در حوزه آب و فاضلاب تاکید کرد: اب و فاضلاب از دیرباز مشکل خوزستان بوده که با انجا طرح غدیر در سال ۹۸ کیفیت آب ارتقا می یابد، افزون بر آن در فروردین۹۶ مبلغ ۲۹ هزار میلیارد تو مان برای اب و فاضلاب وبرق اختصاص یافته و با راه اندازی تصفیه خانه شرق اهواز ورودی فاضلاب به کارون ۵۰ درصد کاهش یابد. در مورد تصفیه خانه فاضلاب غرب امیدواریم منابع مالی برای کلنگ زنی در سال ۹۸ تامین شود.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی در رابطه با لایروبی رودخانه کارون،اظهار کرد: مسئله لایروبی مطالبه به حق مردم استان است و امروز برای چهارمین بار یک هیئت خارجی از هلند در خصوص این موضوع به استان وارد شدند. در خصوص لایروبی رودخانه کارون دولت و مسئولین پای کار آمدند و امید است به زودی به نتیجه مطلوب برسد.

یوسفی درباره رفع مواضع ایجاد شده از سوی موسسات اعتباری عنوان کرد: بیشتر مشکل سپرده گذاران در خوزستان از سوی موسسه آرمان نسبت به دیگر موسسات اعتباری نیز حل شد. و تلاش بر این بود تا پرسنل موسسات اعتباری اخراج نشوند که همچنان‌ پیگیر آن نیز هستیم.

وی درباره مشکلات گروه ملی فولاد خاطر نشان کرد: اگر به این موضوع ورود نمی‌کردیم گروه ملی به بخش خصوصی واگذار می شد که نمی توانست به خوبی این سازمان را مدیریت کند اما بررسی به موقع عواقب واگذاری گروه ملی باعث شد همچنان دولتی مانده و ۴۷۰ میلیارد تومان از بانک ملی برای سرپا نگه داشتن آن تخصیص یابد تا پرداخت حقوق کارکنان انجام شده و تولید آن متوقف نشود.

این نماینده مجلس، ادامه داد: در این سه سال، تنها اهواز دست خوش تغییرات منفی نشده زیرا ما دچار تحریم و محدودیت در سطح کشور هستیم و همه استان ها درگیر سختی و پایین آمدن سطح رفاه معیشتی شده اند.

تعهدات سیل در حال انجام است، هرچند در آن وقفه افتاده است اما ادامه کمک ها در قالب وام ها بلاعوض، وام های کم بهره، ترمیم زمین های کشاورزی، تامین سیمان خانه ها از بنیاد مستضعفان و سایر اقلام صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: ۱۴۶ هزار واحد مسکونی سال گذشته بیمه شد و اکنون بیمه بخشی از خسارت های مربوط به سیل را پرداخت می کند.

نماینده اهواز، کارون، باوی و‌حمیدیه اظهار داشت: گفته های فضای مجازی در رابطه با جابجایی استاندار خوزستان تنها حدس و گمان است و بهتر است به آن ها فکر نکنیم.

تصمیم گیری های تخلفات در فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش که در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد، اعلام می شود، خسارت زیادی به ورزشگاه وارد شده و تاکنون مشخص نیست که چه کسی باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر مربیان پیش دبستانی در رابطه با تبدیل وضعیت نشدن آن ها عنوان کرد: آیین نامه تبدیل وضعیت مربیان و معلم ها تا سال ۱۴۰۰ تصویب شده است.

وی در پایان به دریافت بودجه هایی جهت ایجاد راه و جاده های درون شهری استان اشاره کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار