پیگیری مشکلات ثبت سفارش و تجارت با کشورهای همسایه در دیدار با وزیر صنعت

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 تیر 1398 | 07:30 ق.ظ
پیگیری مشکلات ثبت سفارش و تجارت با کشورهای همسایه در دیدار با وزیر صنعت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت : از شرایط ثبت سفارش در مناطق آزاد تا تجارت با کشورهای همسایه در دیدار با وزیر صمت مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ اسماعیل زمانی در تشریح دیدار با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: در این نشست که با حضور سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس انجام شد؛ مسائل مهمی در حوزه صنایع و تجارت منطقه مورد گفتگو قرار گرفت.

وی افزود:مقرر شد منطقه آزاد اروند به عنوان نماینده از طرف وزارت صنعت ، معدن و تجارت با کشور عراق درخصوص شهرک صنعتی مشترک بین ایران و عراق مذاکره کند.

زمانی اعلام کرد : استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ صنایع و موافقت نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با وزارت صمت مسائلی بود که بیان شد و مورد مساعدت وزیر محترم قرار گرفت و بنا شد این تبصره و موافقت نامه مذکور ،صنایع مناطق آزاد را نیز شامل شود .

مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند درخصوص کالای همراه مسافر ، مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز صنایع منطقه آزاد اروند نیز گفت : بزودی دستورات لازم درمورد ثبت سفارش و ابلاغ لیست کالاهای مجاز همراه مسافر توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد شد .

اسماعیل زمانی خاطر نشان کرد : پیگیری وضعیت خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی دپو شده در بندر خرمشهر توسط هیئت دولت و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از موضوعات عنوان شده در این دیدار بود که مورد بررسی و موافقت قرار گرفت .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار