تاکید شهردار کلانشهر اهواز بر توسعه زیر ساخت های درون شهری/از رسانه ها میخواهیم در کنار ما باشندو نقد منصفانه کنند

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 تیر 1398 | 13:58 ب.ظ
تاکید شهردار کلانشهر اهواز بر توسعه زیر ساخت های درون شهری/از رسانه ها میخواهیم در کنار ما باشندو نقد منصفانه کنند تاکید شهردار کلانشهر اهواز بر توسعه زیر ساخت های درون شهری   به گزارش خبرنگار کشاورزنیوز، موسی شاعری درجلسه آیین معارفه شهردار کلانشهر اهواز گفت: ما به دنبال این هستیم با استفاده از همه ی ظرفیت ها و امکانات استانی به همراهی نماینده عالی دولت تلاش می کنیم در مجموعه ی خودمان انضباط اداری، مالی و […]

تاکید شهردار کلانشهر اهواز بر توسعه زیر ساخت های درون شهری

 

به گزارش خبرنگار کشاورزنیوز، موسی شاعری درجلسه آیین معارفه شهردار کلانشهر اهواز گفت: ما به دنبال این هستیم با استفاده از همه ی ظرفیت ها و امکانات استانی به همراهی نماینده عالی دولت تلاش می کنیم در مجموعه ی خودمان انضباط اداری، مالی و ساختاری ایجاد کنیم تامنافع مردم باز گرفته شود.

وی دراین باره افزود: تلاش کنیم در جهت توسعه زیرساخت های اهواز اقدام کنیم.

شهردار اهواز تاکید کرد،تا قبل از عید به شهر اهواز رنگ ولابی می دهیم، همچنین فضای سبز،رنگ و نور شهر اهواز، و همینطور گره ترافیک در حوزه حمل و نقل و بخش های دیگر را تلاش می کنیم که برطرف کنیم.

شاعری گفت: انتظار ما از دولت این است که خصوصا در بحث جبران خسارت های پس از سیل کمک کند.

شهردار کلانشهر اهواز درخصوص رسانه های استان گفت: تشکر ویژه ای از اصحاب رسانه های استان به دلیل استقبال گرمی که از من داشتند را دارم. اصحاب رسانه،از ابتدا با من همراه بودند و به دلیل ضیق وقت و پایان برنامه امکان تشکر ویژه از اصحاب رسانه را نداشتم.

از رسانه ها میخواهیم در کنار ما باشند وحتما نقد منصفانه کنند.

وی دراین باره افزود؛ من نیاز به نقد منصفانه دارم، و تلاش می کنیم این نقد را جدی بگیریم و مشکلات را برطرف کنیم.

همچنین از صداوسیما استان خوزستان تشکر ویژه ای دارم بابت همکاری که در طول این مدت بامن داشتند.

شاعری با اشاره به اینکه خود را عضو چهاردهم شورا می دانم در پایان گفت: امید دارم شهر اهواز ۱۴ شهردار با یک مدیریت واحد داشته باشد، اعتمادی که برای اولین بار شورای شهر به یک نفر از بدنه شهرداری داشته، فرصتی است تا ثابت کنیم این اعتماد نتایج ارزنده ای برای شهر خواهد بود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار