سازمان منطقه آزاد اروند میزبان اتاق های اصناف

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 تیر 1398 | 01:43 ق.ظ
سازمان منطقه آزاد اروند میزبان اتاق های اصناف به مناسبت سالروزگرامیداشت اصناف در تقویم ملی، این سازمان میزبان اتاق های اصناف و روسای اتحادیه های آبادان و خرمشهر بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ معاون سرمایه گذاری و مدیر بهبود کسب و کارهای این سازمان برای دو روز متوالی با اعضای هئیت رئیسه این دو شهرستان و روسای اتحادیه ها نشست های جداگانه ای برگزار کردند.

سید علی موسوی در نشست صبح امروز که با حضور معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانده نیروی انتظامی آبادان انجام شد ؛ گفت:در سال گذشته جلسات کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی بصورت مداوم برگزار شد؛ که بیش از ۹۰ درصد مصوبات این جلسات با همکاری اعضا اجرایی شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق های اصناف آبادان و خرمشهر در مهره ماه سال جاری افزود: همچنین امسال انتخابات اتحادیه ها در دو شهرستان به خوبی انجام شده است و تا پایان سال ۲۶ انتخابات دیگر برگزار خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه در خرداد ماه ۱۲۰ هزار عراقی وارد منطقه آزاد اروند شده اند بیان کرد: ورود عراقی ها به منطقه و ظرفیت بازارهای ما روزانه یک میلیون دلار ارز آوری به کشور به همراه دارد و در این مدت در بحث گردشگری، بازار، کسب و کارهای کوچک و صادرات غیر مستقیم رونق و توسعه خوبی داشته ایم.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد : بازاریان و اصناف نقش تاثیری گذاری در این رشد داشتند که باید تلاش شود این رضایت مندی از بازار برای شهروندان منطقه حفظ شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار