شهردار اهواز:

بزودی پروژه های خوبی در عین دو اجرا می شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 تیر 1398 | 21:51 ب.ظ
بزودی پروژه های خوبی در عین دو اجرا می شود شهردار اهواز به همراه حجه الاسلام موسی پور و جمعی از مسئولین از منطقه عین دو دیدن کرد. موسی شاعری  در دیدار از قرارگاه خدمات رسانی و سازندگی حوزه علمیه حضرت بقیه اله(عج)  و کوی عین دو وعده داد: با توافقات انجام شده با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در صورت تحقق هماهنگی ها بزودی پروژه های […]
شهردار اهواز به همراه حجه الاسلام موسی پور و جمعی از مسئولین از منطقه عین دو دیدن کرد.
موسی شاعری  در دیدار از قرارگاه خدمات رسانی و سازندگی حوزه علمیه حضرت بقیه اله(عج)  و کوی عین دو وعده داد: با توافقات انجام شده با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در صورت تحقق هماهنگی ها بزودی پروژه های خوبی در کوی عین دو انجام می شود.
به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این دیدار که حجه الاسلام و المسلمین موسی پور عضور شورای اسلامی شهر اهواز نیز حضور داشت، موسی شاعری  گفت: امروز جهت تشکر از زحمات این قرارگاه آمده ایم و آماده ایم جهت هماهنگی های اجرایی تلاش خود را انجام دهیم.
وی افزود: منطقه عین دو، دارای نخبگان و جوانان شایسته ای است که شناخت جامع و دقیقی نسبت به معضلات دارند و این یکی از مزایای این منطقه است.
شهردار اهواز گفت:  خوشبختانه مجموعه نظام و حاکمیت توجه ویژه ای به توسعه مناطق محروم دارند و این موضوع قطعاً در اولویت های ما در شهرداری اهواز نیز قرار دارد و نگاه ویژه ای به این موضوع داریم.
شاعری وعده داد: در صورت رفع مشکلاتی مانند زمین و… و نیز همکاری بقیه ارگان ها و با توافقات انجام شده با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) پروژه های خوبی نظیر مجموعه ورزشی، پارک محله ای و… در منطقه عین دوانجام می شود و انجام این اقدامات از اولویت های شهرداری اهواز است.
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار