اخبار تکمیلی ‌پرده برداری کشاورزی پرس از مافیای اقتصادی؛

دامه بازداشت مدیران دولتی در خوزستان/ یکی از معاونان سازمان صمت استان خوزستان بازداشت شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 تیر 1398 | 18:35 ب.ظ
دامه بازداشت مدیران دولتی در خوزستان/  یکی از معاونان سازمان صمت استان خوزستان بازداشت شد ادامه بازداشت مدیران دولتی در خوزستان یکی از معاونان سازمان صمت استان خوزستان بازداشت شد. منابع مطلع به کشاورزی پرس اطلاع دادن، یکی از معاونان سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان بهمراه یکی از روسای اتحادیه شهرستان اهواز ؛ توسط دستگاه های امنیتی استان در رابطه با یک پرونده سوء استفاده مالی بازداشت و تحت […]

ادامه بازداشت مدیران دولتی در خوزستان

یکی از معاونان سازمان صمت استان خوزستان بازداشت شد.

منابع مطلع به کشاورزی پرس اطلاع دادن، یکی از معاونان سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان بهمراه یکی از روسای اتحادیه شهرستان اهواز ؛ توسط دستگاه های امنیتی استان در رابطه با یک پرونده سوء استفاده مالی بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفتند.

بازداشت این افراد در خصوص نحوه واردات توزیع و عرضه کالاهای اساسی خانوار از جمله گوشت، شکر و قند بوده که بهمراه دو تن از مدیران کل زیر مجموعه جهاد کشاورزی و عضو ستاد تنظیم بازار استان خوزستان بازداشت شده اند.

ظاهراً در این پرونده نام یکی از بستگان نزدیک مقامات کشوری که خوزستانی می باشد، نیز برده می‌شود.

گفتنی است؛ پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس در چند ماه اخیر با دستیابی به اطلاعات مستند از فعالیت مافیای اقتصادی با هدایت و مدیریت چند تن از مدیران اقتصادی و عضو ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که در رابطه با کالاهای اساسی شهروندان از جمله گوشت شکر و قند فعالیت داشته اند، پرده برداری کرده بود.

اخبار تکمیلی و مستند پرونده بازداشت مدیران دولتی بخش کشاورزی متعاقبا از طریق پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس اطلاع رسانی خواهد شد


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار