گردهمایی مشاوران و دستیاران جوان مدیران با هدف اصلاح الگوی مصرف برق

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 تیر 1398 | 11:51 ق.ظ
گردهمایی مشاوران و دستیاران جوان مدیران با هدف اصلاح الگوی مصرف برق اولین گردهمایی مشاوران و دستیاران جوان مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان در راستای مدیریت مصرف برق، در شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، مدیرعامل این شرکت در این گردهمایی گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی بهره مندی از پتانسیل های جوانی جمع حاضر با […]

اولین گردهمایی مشاوران و دستیاران جوان مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان در راستای مدیریت مصرف برق، در شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، مدیرعامل این شرکت در این گردهمایی گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی بهره مندی از پتانسیل های جوانی جمع حاضر با هدف کمک به تحقق اصلاح الگوی مصرف برق در سازمان ها و ادارات و در نهایت کاهش مصرف برق در سطح جامعه است.
محمود دشت بزرگ اظهار داشت: اصلاح الگوی مصرف به معنای مصرف نکردن نیست بلکه به این معنی است که الگوی غلط اصلاح و الگوی صحیح بهینه مصرف کردن جایگزین آن شود.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت پیک برق و روند افزایشی مصرف در سال ۹۸، بیان کرد: از مشاوران و دستیاران جوان می خواهیم که به عنوان سفیران و مدیران مصرف بهینه انرژی، در دستگاه های متبوع خود اصلاح الگوی مصرف برق را برنامه ریزی کنند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تاکید کرد: جمع حاضر می تواند به عنوان یاوران صنعت برق، گام های اساسی در مدیریت مصرف برق و حذف مصارف غیر ضروری بردارد.
قائم آقایی مشاور جوان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در این نشست، گفت: صنعت برق زیرساخت اساسی همه فعالیت هایی است که در جامعه مدرن صورت می گیرد و باید درست مصرف کردن آن در کشور نهادینه شود.
وی تصریح کرد: مشاوران و دستیاران جوان مدیران دستگاه های اجرایی می توانند نقش واسطه و مکمل را بین صنعت برق و مشترکین عهده دار شوند و با تبلیغ الگوی صحیح مصرف برق، نقشی کلیدی در تعدیل بار مصرفی و افزایش بازدهی انرژی داشته باشند.
شکرالله کلاه کج دستیار ویژه استاندار خوزستان در امور جوانان نیز در این نشست بر اهمیت پایداری شبکه برق با توجه به آب و هوای گرم خوزستان و لزوم مدیریت مصرف در این پایداری اشاره کرد.
در ادامه این گردهمایی نیز، عبدالرسول زرگر سرپرست دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان کارگاه آموزشی مدیریت مصرف برق را برگزار کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار