پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز قلم

تاریخ انتشار: جمعه 14 تیر 1398 | 14:27 ب.ظ
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز قلم به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طی پیامی ١۴ تیر را که با عنوان روز قلم نام گرفته، به تمام اهالی اندیشه و اهل قلم استان خوزستان تبریک گفت. متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بدین شرح است: بسم ا… الرحمن […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طی پیامی ١۴ تیر را که با عنوان روز قلم نام گرفته، به تمام اهالی اندیشه و اهل قلم استان خوزستان تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بدین شرح است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

ن، والقلم و مایسطرون…

بی تردید در بیان اهمیت و عظمت قلم همین بس که خداوند به قلم سوگند یاد کرده و امروز روز قلم است؛

به راستی چه رازی در قلم نهفته است که خداوند نیز به آن قسم یاد می کند؟
قلم، ریشه در ژرفای اندیشه دارد.قلم، زبانِ قلب و روح انسان ها است.
چه خوشبختند کسانی که اندیشه نابِ روحِ خود را طریق قلم جاری می کنند و چه زیباست وقتی اندیشه ای بر قلب مخاطب،خوش می نشیند.
نوشتن فقط نگارش حروف و کلمات نیست؛ که اگر اینگونه بود، جهان پر از خط نگارانی است که هیچ نامی از آنها در تاریخ باقی نمانده و کلماتشان به هیچ ذهن و قلبی رسوخ نکرده است .
نوشتن هنری است که از سرپنجه قلم تراوش می کند، دست مخاطب را می گیرد و به باغ تماشا و آیینه می برد.
چهاردهم تیر روزی برای یادآوری حرمت، منزلت و قداست قلم و اصحاب قلم و مجالی برای پاسداشت نویسندگان و فعالان عرصه فرهنگ و اندیشه است.

اینجانب، این روز فرخنده را به تمام اهالی اندیشه و اهل قلم استان خوزستان تبریک میگویم و امیدوارم قلم اندیشمندان همواره در راه خدمت به خلق و تعالی فرهنگ و اندیشه این سرزمین جاودان بماند.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار