بازدید هیئت اعزامی مناطق نفت خیز جنوب از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: شنبه 22 تیر 1398 | 10:55 ق.ظ
بازدید هیئت اعزامی مناطق نفت خیز جنوب از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان به دستور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تعدادی از مدیران این شرکت از مناطق زلزله زده شهرستان مسجدسلیمان بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی، این هیئت ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده در سطح شهر مسجدسلیمان و برخی از منازل و مصدومان شرکتی، ارائه بهتر خدمات و کمک های ضروری به خانواده […]

به دستور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تعدادی از مدیران این شرکت از مناطق زلزله زده شهرستان مسجدسلیمان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی، این هیئت ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده در سطح شهر مسجدسلیمان و برخی از منازل و مصدومان شرکتی، ارائه بهتر خدمات و کمک های ضروری به خانواده های آسیب دیده از زلزله را مورد بررسی و تاکید قرار دادند.

اعضای این هیئت همچنین از بیمارستان نفت و آزمایشگاه شیمیایی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بازدید و با حضور در جلسه کمیته مقابله با شرایط اضطراری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جریان اقدامات صورت گرفته از سوی این شرکت در امدادرسانی به زلزله زدگان و مراقبت از تاسیسات و افزایش ظریب ایمنی قرار گرفتند.

در این جلسه آمادگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابع در جهت پشتیبانی از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده اعلام شد.

شایان ذکر است به دنبال وقوع زمین لرزه روز دوشنبه (۱۷ تیرماه ۱۳۹۸) در مسجدسلیمان، دو گروه از واحدهای ایمنی و آتش نشانی از شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و آغاجاری به همراه ماشین آلات و امکانات مورد نیاز به منطقه اعزام شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار