شهرداراهواز:

اجرای ۵۱ هزار متر مربع آسفالت در ۹ روز در معابر منطقه سه

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 تیر 1398 | 18:12 ب.ظ
اجرای ۵۱ هزار متر مربع آسفالت در ۹ روز در معابر منطقه سه شهردار اهواز اعلام کرد: در مدت ۹ روز بیش از ۵۱ هزار مترمربع معادل ۴۱درصد پروژه از معابر منطقه سه در قالب طرح آسفالت محله به محله انجام شد. به گزارش سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری با اشاره به رویکردهای جدید در آسفالت و بهسازی معابر بیان کرد: با توجه به پایش و بررسی های […]

شهردار اهواز اعلام کرد: در مدت ۹ روز بیش از ۵۱ هزار مترمربع معادل ۴۱درصد پروژه از معابر منطقه سه در قالب طرح آسفالت محله به محله انجام شد.
به گزارش سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری با اشاره به رویکردهای جدید در آسفالت و بهسازی معابر بیان کرد: با توجه به پایش و بررسی های به عمل آمده مقرر شد آسفالت و بهسازی معابر در قالب طرح جدیدی موسوم به آسفالت محله به محله انجام شود.
شهردار اهواز ضمن نام بردن از محلاتی که در آنها عملیات آسفالت آغاز شده، خاطرنشان کرد: از زمان آغاز طرح آسفالت محله به محله به همت همکارانم در مجموعه معاونت فنی عمرانی مرکز و شهرداری منطقه سه، اکیپ های مختلف شهرداری در مسیرهای اصلی و فرعی زیتون کارمندی، کوی پیروزی کوی جواهری عملیات آسفالت را انجام دادند و عملیات تراش آسفالت فرسوده خیابان شهید وزیری کوی جواهری به موازات اجرای آسفالت معابر شروع و این خیابان جهت اجرای روکش آسفالت در حال آماده سازی است.
شاعری نشانی برخی از معابر آسفالت شده را اعلام کرد و گفت: خیابان اصلی زیتون حدفاصل میدان چیتا تا پارک، خیابان شهید جهانگیری حدفاصل علاف و زاویه، خیابان شهید عباسی حد فاصل علاف و زیتون و حد فاصل زیتون تا زاویه، خیابان شهید بندر حدفاصل زاویه تا زیتون و حدفاصل زیتون تا علاف بخشی از محلاتی بودند که تحت پوشش عملیات آسفالت قرار گرفتند.
وی افزود: خیابان زمرد حدفاصل حجت تا شهید عباسی، خیابان ظهرابی حدفاصل علاف تا زاهد، خیابان وطن حد فاصل حجت تا هدایت، خیابان فردوس حد فاصل زاویه تا زیتون، خیابان زیبا بین شهید بندر و کمیل و خیابان هدایت حدفاصل علاف تا زاویه نیز بخشی دیگر از معابر قیرپاشی و آسفالت شده هستند.
شهردار اهواز ادامه داد: همچنین خیابان اصلی کوی پیروزی و خیابان دانشگاه علوم تحقیقات تحت پوشش طرح آسفالت محله به محله قرار گرفتند.
وی با اشاره به میزان کار انجام شده اعلام کرد: در مدت ۹ روز بیش از ۵۱ هزار مترمربع معادل ۴۱درصد پروژه از معابر منطقه سه در قالب طرح آسفالت محله به محله انجام شد.
شاعری با بیان اینکه قیرپاشی و آسفالت همچنان در معابر منطقه سه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به امید خدا طی هفته های آینده نخستین گام طرح آسفالت محله به محله در منطقه سه به پایان می رسد و اکیپ های آسفالت به محلات دیگر ، اعزام خواهند شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار