مسایل جوانان مختص یک اداره و سازمان خاصی نیست/ارتقای شاخص های نشاط اجتماعی در جوانان توسعه پایدار را به دنبال دارد/انعقاد تفاهمنامه های نشاط اجتماعی و جوانان با دستگاه های مختلف

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 مرداد 1398 | 08:52 ق.ظ
مسایل جوانان مختص یک اداره و سازمان خاصی نیست/ارتقای شاخص های نشاط اجتماعی در جوانان توسعه پایدار را به دنبال دارد/انعقاد تفاهمنامه های نشاط اجتماعی و جوانان با دستگاه های مختلف معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به بیانات موکد رهبری در خصوص امید بخشی به جوانان، گفت: به منظور بالا بردن روحیه نشاط و امید در جوانان برنامه های مختلفی را در طول سال اجرا کرده و در دست اقدام دارد و در این راستا نیز چند تفاهمنامه همکاری با ادارات و سازمان های مختلف در حال انعقاد است.

سهام حردانی در گفت و گو با خبرنگار، با اشاره به ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی در جوانان، اظهار کرد: وجود شادی و نشاط اجتماعی در هر جامعه لازم و ضروری بوده و نشان دهنده یک جامعه سالم و پویا است.

او گفت: در جامعه ای که به نشاط اجتماعی شهروندان خصوصا جوانان توجه نشود شاهد بروز مشکلاتی از قبیل افسردگی، عدم خود باوری و اعتماد به نفس و اعتیاد هستیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: بالا بردن نشاط اجتماعی موجب شکوفایی و توسعه شده و در رشد و تعالی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تاثیر بسزایی دارد.

حردانی با اشاره به دغدغه، تلاش ها و همراهی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این خصوص بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با توجه به این مهم در خصوص بالا بردن نشاط در میان جوانان برنامه های متنوعی تدوین و اجرا نموده است و استمرار آن نیازمند حضور و حمایت دیگر بخش ها است.

او با بیان اینکه فرموده های رهبری در خصوص توجه به جوانان و بالا بردن امید و نشاط در این قشر کثیر جامعه چراغ راه ما است، افزود: با توجه به نیاز جوانان به نشاط، سرگرمی و امید به آینده، در حال تدوین تفاهم نامه ای در این راستا با هلال احمر خوزستان هستیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: توجه به اقشار آسیب پذیرتر جامعه و رفع نیاز آنان در اولویت بوده و در همین راستا و با هدف بالا بردن نشاط اجتماعی تفاهم نامه هایی تدوین شده که به زودی میان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی منعقد می شود.

حردانی با اشاره به اینکه حضور شهردار جوان بر مسند شهرداری اهواز فرصت مغتنمی است، بیان کرد: با رایزنی های صورت گرفته در خصوص جوانان و گسترش نشاط اجتماعی به دنبال عقد تفاهم نامه هایی با مجموعه شهرداری هستیم، و معتقدیم با همکاری شهرداری می توان گام های بلندی در افزایش نشاط اجتماعی در جامعه برداشته شود که در این راستا در حال جمع بندی هستم و به زودی ضمن عقد تفاهمنامه فوق الذکر، وارد مراحل اجرایی می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در پایان با بیان اینکه موضوع جوانان مختص یک اداره و سازمان خاصی نیست و همه در این بخش باید همراهی و همکاری کنند، تصریح کرد: تلاش ما در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان توجه ویژه به جوانان و رفع دغدغه های آنان بوده و در همین راستا آمادگی همکاری با دیگر ارگان ها را داریم.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار