کشاورزی پرس گزارش می دهد؛

نام یک مدیر تهران نشین خوزستانی در لیست ادعائی دوتابعیتی

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 مرداد 1398 | 09:51 ق.ظ
نام یک مدیر تهران نشین خوزستانی در لیست ادعائی دوتابعیتی نام یک مدیر تهران نشین خوزستانی در لیست ادعائی دوتابعیتی پس از کش و قوس‌های فراوان در سطح کشور در خصوص مدیران دو تابعیتی و ارائه لیست ۱۰۰ نفره معروف مدیران دو تابعیتی و دارای گرین کارت که مدتی از آن در محافل عمومی و خصوصی نام برده می شود، نام یکی از مدیران خوزستانی […]

نام یک مدیر تهران نشین خوزستانی در لیست ادعائی دوتابعیتی

پس از کش و قوس‌های فراوان در سطح کشور در خصوص مدیران دو تابعیتی و ارائه لیست ۱۰۰ نفره معروف مدیران دو تابعیتی و دارای گرین کارت که مدتی از آن در محافل عمومی و خصوصی نام برده می شود، نام یکی از مدیران خوزستانی تهران نشین نیز در آن لیست درج شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس؛ در حالی که موضوع دو تابعیتی بودن برخی از مدیران دولتی هم اکنون مطرح می باشد و به عنوان یک معضل جدی و اجتماعی در سطح کشور از آن نام برده می‌شود، نام یک مدیر خوزستانی تهران نشین نیز در کنار برخی اسامی مدیران و چهره های سرشناس کشوری در این لیست قرار گرفته است!

 

بر اساس این گزارش، حمید ورناصری معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به عنوان نماینده بخش کشاورزی در این وزارتخانه در این لیست ادعائی دو تابعیتی قرار گرفته است.

اما حالا باید دید در کنار این هیاهوی خبری دو تابعیتی بودن برخی از مدیران، ورناصری تکذیب و یا تایید این دعای پر ابهام و سوال بر انگیز را اعلام خواهد کرد؟!

 

بر اساس این گزارش، هرچند خوزستانی ها همیشه تمایل دارند که مدیران تهران نشین هم استانی خود را در شاخص های برتر و نام آور استان زرخیز خوزستان ببینند، اما گویا تنها شاخص بودن نام خوزستان،چنین اخباری در سطح کشور می باشد!

از این رو، هیئت تحریریه کشاورزی پرس آمادگی دریافت و نشر هرگونه توضیح از سوی حمید ورناصری و یا مجموعه مدیریت وی جهت تنویر افکار عمومی در راستای تایید و یا تکذیب دوتابعیتی بودن وی را دارد!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار