شهرداراهواز:

در کمتر از یک ماه: بیش از ۱۰۲ هزار متر مربع از خیابانهای منطقه  سه آسفالت شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 13 مرداد 1398 | 14:14 ب.ظ
در کمتر از یک ماه: بیش از ۱۰۲ هزار متر مربع از خیابانهای منطقه  سه آسفالت شد در ادامه پروژه آسفالت محله به محله در سطح منطقه سه، بیش از ۱۰۲ هزار متر مربع از خیابانهای این منطقه در کمتر از یک ماه آسفالت شد. شهردار اهواز با اعلام این خبر گفت: در ادامه همین طرح، بیش از ۲۵ هزار متر مربع ازمعابر این منطقه  شامل خیابان شهید وزیری، بلوار شهید عباسپور، […]

در ادامه پروژه آسفالت محله به محله در سطح منطقه سه، بیش از ۱۰۲ هزار متر مربع از خیابانهای این منطقه در کمتر از یک ماه آسفالت شد.

شهردار اهواز با اعلام این خبر گفت: در ادامه همین طرح، بیش از ۲۵ هزار متر مربع ازمعابر این منطقه  شامل خیابان شهید وزیری، بلوار شهید عباسپور، خیابان ۲۰ متری مقیمی ، باند غربی بلوار اصلی کوی جواهری، خیابان مهر و خیابان شهید منجزی واقع درکوی ملت تراش داده شد.

 موسی شاعری تعداد خیابانهای آسفالت شده در سطح منطقه سه را ۴۳ خیابان اعلام  و تصریح کرد: از آنجاییکه هدف ما آسفالت محله به محله و بالا بردن سطح کیفی آسفالت خیابان های محلات سطح شهر است، این  عملیات از منطقه سه آغاز و در سایر محلات و مناطق  شهر اهواز نیز اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح تلاش می کنیم با آسفالت محلات سطح شهر، علاوه بر رفاه حال شهروندان، سهولت تردد خودروها در سطح خیابان ها را فراهم کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار