شهرداراهواز:

استاندار خوزستان دلسوزانه در کنار مدیریت شهری است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 مرداد 1398 | 14:45 ب.ظ
استاندار خوزستان دلسوزانه در کنار مدیریت شهری است شاعری شهردار اهواز در جلسه شورای اداری این سازمان با تجلیل از حمایت های استاندار خوزستان تاکید کرد: دکتر شریعتی دلسوزانه و دغدغه مند در کنار مدیریت شهری است. به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این جلسه که با ریاست شاعری شهردار اهواز و با حضور سعیدی نیا قائم مقام جدید شهرداری و معاونین و […]

شاعری شهردار اهواز در جلسه شورای اداری این سازمان با تجلیل از حمایت های استاندار خوزستان تاکید کرد: دکتر شریعتی دلسوزانه و دغدغه مند در کنار مدیریت شهری است.
به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این جلسه که با ریاست شاعری شهردار اهواز و با حضور سعیدی نیا قائم مقام جدید شهرداری و معاونین و مدیران شهرداری تشکیل شد، موسی شاعری گفت: از دکتر شریعتی استاندار خوزستان کمال تشکر و قدردانی را دارم که از وقتی که بنده این مسئولیت را عهده دار شدم همراهی همدلانه ای را با ما داشته است و هر کجا که به حضور ایشان نیاز شد، دکتر شریعتی دریغ نکرد. استاندار خوزستان دلسوزانه و دغدغه مند در کنار مدیریت شهری است.
شهردار اهواز ادامه داد: مدیریت شهری در کنار نماینده عالی دولت در این دوره می توانند در کنار هم گامهای موثری در جهت توسعه اهواز و خوزستان بردارند. هر اتفاق مثبتی که در مرکز استان بیافتد، بازتاب و انعکاس آن در بقیه استان نیز تاثیرگذار خواهد بود. از سوی دیگر به قول آقای جمالی نژاد، خوزستان متعلق به همه ی ایران است و ما در جایگاهی نشسته ایم که کل کشور نگاه ویژه ای به آن دارد.
وی در ادامه ضمن معرفی قائم مقام شهرداری اهواز بیان کرد: آقای سعیدی نیا از فرمانداران خوشنام است که در چندین شهر استان سابقه مدیریتی داشته و عملکرد خوبی هم از خود به جای گذاشته است. وی در سالهای نه چندان دور نیز در شهرداری اهواز در دو سازمان سابقه مدیریت داشته است. از این رو امیدوارم با هماهنگی و تقسیم کار بتوانیم حرکت قطار توسعه و پیشرفت شهر را بیش از پیش شتابان تر کنیم.
شهردار اهواز افزود: از آقای سعیدی نیا که با نیت خیر کمک به مجموعه آمده اند (و برادری خوبی که بین ما برقرار است) انتظار می رود با حضور و نظارت مستمر در مناطق و پروژه ها به صورت شبانه روزی با همکاری که کلیه معاونین و مدیران با وی خواهند داشت کارها را با روال و سبک و سیاق بهتری پیش ببریم.
شاعری ادامه داد: خوشبختانه اکثریت مدیران شهرداری در حال تلاش بسیار زیادی با همه وجود هستند که جا دارد از ایشان نیز تشکر کنم. امید خوبی برای تغییرات مثبت بین شهروندان اهوازی ایجاد شده است که در فضای مجازی و عمومی و… میتوان آن را مشاهده کرد. این امید به شخص شهردار اهواز نیست، بلکه امید جدید نسبت به کل مجموعه مدیریت شهرداری اهواز است و یک فرصت برای ماست و باید تلاش کنیم که از این فضا حداکثر استفاده را برای خدمت به مردم ببریم.
وی از زحمات مدیران قبلی مجموعه تشکر کرد و گفت: از کلیه کسانی که در این مدت با ما همکاری داشتند تشکر می کنم. هر جابجایی به معنای ضعف مدیر قبلی نیست، بلکه گاهی تغییرات برای ایجاد انگیزه بیشتر و دمیدن هوای تازه در مجموعه است.
در ادامه جلسه شهردار اهواز به معضل سرقت تاسیسات و اموال عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از معضلات شهری مساله سرقت تاسیسات شهری است که در این زمینه می توانیم از ظرفیت سازمان بسیج شهرداری استفاده کنیم. لازم است معاونین شهردار تمهیدات لازم را در خصوص اجرایی کردن این ایده فراهم کنند.
وی در خصوص فعالیت شهرداری در ایام استقبال از سال جدید تحصیلی گفت: لازم است امسال ستاد استقبال از مهر زودتر از سال های قبلی تشکیل شود. هدف ازین کار برنامه ریزی منسجم و هماهنگی لازم داخل سازمانی، تقسیم و تفکیک وظایف و برون بخشی و همکاری با دیگر ارگانها است که در نهایت بتوانیم عملکرد خوبی را در این زمینه داشته باشیم.
شاعری با اشاره به معضل آبگرفتگی در سطح شهر گفت: لازم است مناطق با هماهنگی معاونت خدمات شهری کلیه اقدامات لازم برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی
را در فصل بارندگی در سطح شهر بویژه در نقاط بحرانی با هماهنگی با شرکت آبفا داشته باشند و در این خصوص اطلاع رسانی لازم نیز به شهروندان ارائه شود.
شهردار اهواز مجددا لزوم برطرف کردن عیوب درج شده در سامانه تصاویر خدمات شهری را گوشزد کرد و گفت: مناطق هشتگانه لازم است هر چه سریعتر نسبت به برطرف کردن نواقص ارائه شده در سامانه تصاویر خدمات شهری ظرف مدت اعلام شده اقدام کرده و تصاویر عیوب برطرف شده را در سایت شهرداری در کنار تصاویر قبلی قرار دهند.
سپس شاعری با انتقاد از عملکرد برخی از سازمان های شهرداری بیان کرد: متاسفانه برخی از سازمان ها عملکرد مناسبی را در در حوزه های مختلف بویژه وظایف ساختاری و اداری و مالی خود ندارند. این سازمان ها لازم است روند خود را اصلاح کنند. هیچ گونه اهمال و کم کاری از جانب هیچ کس پذیرفته نیست. داشتن پست به معنای پذیرفتن مسئولیت است. سیستم پرتلاش شهرداری نباید چوب برخی بی ملاحظه گری یا اهمال یا بیسوادی عده معدودی را بخورد.
در ادامه عبدالرضا سعیدی نیا قائم مقام جدید شهردار اهواز در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از حسن اعتماد شهردار اهواز گفت: خوشحالم که مجددا به شهرداری اهواز برگشتم. شهرداری ها نسبت به دولت فضای مناسب تری را برای کار کردن دارند و امکان خدمت در این نهاد بیشتر است. به همین دلیل است که در بحران ها، شهرداری ها همواره بار اصلی را به دوش می کشند. امیدوارم که با همکاری و همدلی بتوانیم از این فرصت خدمت به مردم بهره لازم را ببریم و رضایت خداوند را جلب کنیم.
گقتنی است در این جلسه مصوبات جلسات قبل مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار