فراخوان شرکت فولاد خوزستان از سازندگان قطعات، تجهیزات، مواد و تولید کنندگان داخلی

تاریخ انتشار: جمعه 18 مرداد 1398 | 00:28 ق.ظ
فراخوان شرکت فولاد خوزستان از سازندگان قطعات، تجهیزات، مواد و تولید کنندگان داخلی دومین قطب فولادسازی کشور در راستای حمایت از بخش داخلی و استفاده از توان صنایع، دانشگاه ها و شرکت‌های دانش بنیان با هدف بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد از شرکت های مرتبط در استان خوزستان دعوت به همکاری می‌نماید. علاقه‌مندان برای مشارکت و همچنین بازدید از این نمایشگاه می‌توانند ضمن مشاهده لیست قطعات مورد […]

دومین قطب فولادسازی کشور در راستای حمایت از بخش داخلی و استفاده از توان صنایع، دانشگاه ها و شرکت‌های دانش بنیان با هدف بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد از شرکت های مرتبط در استان خوزستان دعوت به همکاری می‌نماید.

علاقه‌مندان برای مشارکت و همچنین بازدید از این نمایشگاه می‌توانند ضمن مشاهده لیست قطعات مورد نظر در پایگاه اینترنتی شرکت فولاد خوزستان به آدرس www.ksc.ir، از طریق شماره تلفن ثابت ۰۶١٣٢١٣۴۶٩٩ و شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۴۹۶۳۶۴۹ با دبیرخانه نمایشگاه درتماس باشند.

گفتنی است، این نمایشگاه با حضور شرکت های فعال زنجیره گروه فولاد خوزستان و سازندگان و تامین کنندگان داخلی، روزهای ۲۳ لغایت ۲۵ مرداد ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار