ادامه پرده برداری کشاورزی پرس از بازداشت مدیران دولتی؛ یکی دیگر از معاونان عضو ستاد تنظیم بازار روانه زندان شد!

تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 مرداد 1398 | 18:04 ب.ظ
ادامه پرده برداری کشاورزی پرس از بازداشت مدیران دولتی؛  یکی دیگر از معاونان عضو ستاد تنظیم بازار روانه زندان شد! ادامه پرده برداری کشاورزی پرس از بازداشت مدیران دولتی؛ یکی دیگر از معاونان عضو ستاد تنظیم بازار روانه زندان شد! صبح امروز معاون یکی از ادارات کل تابع وزارت جهاد کشاورزی در استان خوزستان به همراه چند تن از کارکنان بازداشت شدند. بازداشت این فرد در خصوص نحوه واردات، توزیع و عرضه یکی از مهمترین […]

ادامه پرده برداری کشاورزی پرس از بازداشت مدیران دولتی؛

یکی دیگر از معاونان عضو ستاد تنظیم بازار روانه زندان شد!

صبح امروز معاون یکی از ادارات کل تابع وزارت جهاد کشاورزی در استان خوزستان به همراه چند تن از کارکنان بازداشت شدند.

بازداشت این فرد در خصوص نحوه واردات، توزیع و عرضه یکی از مهمترین کالاهای اساسی خانوار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس؛ طبق اخبار موثق، صبح امروز معاون یکی از شرکت‌های تابع وزارت جهاد کشاورزی استان به دنبال دستگیری مدیر کل این اداره در رابطه با گوشت های تنظیم بازار،توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

بر اساس این اخبار، گویا پرونده مافیای گوشت وارداتی جهت تنظیم بازار استان کماکان باز می باشد و احتمالاً مدیران دولتی دیگری نیز توسط مقامات امنیتی در آستانه بازداشت قرار خواهند گرفت.

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس در چند ماه اخیر با دستیابی به اطلاعات مستند از فعالیت مافیای اقتصادی با هدایت چند تن از مدیران دولتی حوزه اقتصادی و عضو ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که در رابطه با کالاهای اساسی شهروندان فعالیت داشتند، پرده‌برداری نموده بود.

همچنین بزودی اطلاعات دیگری در خصوص وضعیت واردات و عرضه دام های سبک در استان و تخلفات صورت گرفته در این بخش اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است اخبارتکمیلی و مستند پرونده مافیای اقتصادی در استان خوزستان توسط پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار