شرایط جدید صادرات میوه اعلام شد

تاریخ انتشار: شنبه 26 مرداد 1398 | 09:58 ق.ظ
شرایط جدید صادرات میوه اعلام شد بعد از انتقال وظایف تنظیم بازرگانی بخش کشاورزی به وزارت صنعت ، معدن و تجارت، شرایط جدید صادرات میوه و تره‌بار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار تسنیم، بعد از انتقال وظایف بازرگانی بخش کشاورزی(لغو قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی) به وزارت صنعت ، معدن و تجارت،  شرایط جدید صادرات میوه و تره‌بار توسط این وزارتخانه اعلام شد.

سعید عباسپور مدیرکل دفتر صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به میر اشرفی رئیس کل گمرک ایران نوشت:  بازگشت نامه شماره ۶۰.۶۱۸۰۳ تاریخ ۲۸ خرداد ۹۸، وزیر صنعت در مورد شرایط صدور محموله‌های صادراتی میوه و تره‌بار و محصولات غذایی مذکور به استحضار می‌رساند به دلیل شرایط نقل و انتقال و هزینه‌های سربار در صادرات کالا و وجود نسبی زیرساخت‌های لازم در گمرکات حوزه‌های استانی عبارت بند «الف» به شرح ذیل اصلاح و بند «ب» حذف می‌گردد. مراتب را یادداشت و به گمرکات اجرایی ابلاغ فرمایید.

الف: محموله‌های صادراتی میوه و تره‌بار و محصولات غذایی در گمرکات اصلاحی پس از صدور گواهی قرنطینه و تأیید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته‌بندی توسط همکاران وزارت جهاد کشاورزی و گمرکات کشور می‌بایست اظهار شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار