ارز‌آوری ۲۵ میلیون دلاری صادرات آبزیان به عراق برای اروند

تاریخ انتشار: یکشنبه 3 شهریور 1398 | 14:43 ب.ظ
ارز‌آوری ۲۵ میلیون دلاری صادرات آبزیان به عراق برای اروند معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از صادرات ۲۵ میلیون دلاری آبزیان به کشور عراق در ۲ ماهه گذشته خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ سید علی موسوی در نشستی که روز گذشته با عبدالامیر ربیهاوی رایزن اقتصادی ایران در جنوب عراق داشت گفت: حجم مبادلات […]

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از صادرات ۲۵ میلیون دلاری آبزیان به کشور عراق در ۲ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ سید علی موسوی در نشستی که روز گذشته با عبدالامیر ربیهاوی رایزن اقتصادی ایران در جنوب عراق داشت گفت: حجم مبادلات آبزیان در دو ماهه گذشته ۴ هزار تن بوده که از طریق پایانه صادراتی آبزیان در مرز شلمچه به کشور عراق صادر شده است .

وی همچنین افزود: تعامل تخصصی اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر با اتاق بازرگانی،صنایع و سرمایه گذاری استان بصره و برگزاری نمایشگاه ها و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در این استان می تواند باعث افزایش تعاملات دو کشور در حوزه اقتصادی شود .

موسوی با اشاره به ابلاغ کد وارداتی شلمچه توسط گمرک جهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد : اقدامات لازم توسط سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص انجام شده است .

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه همچنین حل مشکلات صادرکنندگان از مرز تجاری شلمچه را مستلزم تعامل بهتر گمرکات شلمچه ایران وعراق دانست.

ثبت شرکت های عراقی در منطقه آزاد اروند و متقابلاً ثبت شرکت های ایرانی در عراق از جمله موارد مطرح شده در این نشست مشترک بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار