تلاش های شبانه روزی شهردار جوان نشان می دهد، چهره شهر اهواز تا عید نوروز امسال تغییر خواهد کرد/دستور شهردار اهواز به مدیران : رضایتمندی شهروندان خط قرمز است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 شهریور 1398 | 00:30 ق.ظ
تلاش های شبانه روزی شهردار جوان نشان می دهد، چهره شهر اهواز تا عید نوروز امسال تغییر خواهد کرد/دستور شهردار اهواز به مدیران : رضایتمندی شهروندان خط قرمز است تلاش های شبانه روزی شهردار جوان نشان می دهد/ چهره شهر اهواز تا عید نوروز امسال تغییر خواهد کرد دستور شهردار اهواز به مدیران : رضایتمندی شهروندان خط قرمز است پس از انتخاب موسی شاعری جوان اما با تجربه به عنوان شهردار اهواز، هر روز اخبار امیدوار کننده ای به مردم مخابره می شود، اخباری […]
تلاش های شبانه روزی شهردار جوان نشان می دهد/
چهره شهر اهواز تا عید نوروز امسال تغییر خواهد کرد
دستور شهردار اهواز به مدیران : رضایتمندی شهروندان خط قرمز است

پس از انتخاب موسی شاعری جوان اما با تجربه به عنوان شهردار اهواز، هر روز اخبار امیدوار کننده ای به مردم مخابره می شود، اخباری که باعث حس تعلق خاطر هر چه بیشتر شهروندان به شهر خواهد شد.
موسی شاعری در بدو حضورش، رضایتمندی شهروندان را خط قرمز مجموعه شهرداری اهواز عنوان کرد و همین موضوع سبب شد تمامی مدیران مجموعه شهرداری برای کسب رضایتمندی شهروندان نجیب و شریف اهوازی شب و روز نشناسند.
شهردار جوان اهواز پس از حضورش در شهرداری با تغییر برخی مدیران و انتصاب مدیران جوان، با انگیزه و انقلابی، تکانی به مجموعه فرسوده و بی انگیزه شهرداری داده است.
موسی شاعری از اولین ساعات حضور خود در مجموعه شهرداری با جدیت بحث تحول و تغییر چهره شهر را دنبال می کند.
ایشان از همان ابتدا با دستور اکید به مدیران زیر مجموعه اش، رضایتمندی شهروندان را خط قرمز عنوان کرده و از مدیران منصوب شده اش خواست تا برای تغییر و تحول در چهره شهر اهواز شبانه روزی تلاش کنند.
مدیران با انگیزه ای که توسط شاعری انتخاب شدند توانستند در مدت کوتاهی بازارچه هایی که گاها بیش از ١٠ سال رنگ نظافت را به خود ندیده بودند را شستشو کرده و رضایتمندی حداقلی را برای اهالی آن مناطق به ارمغان بیاورند.
مناطق و سازمان هایی که تا قبل از آمدن شاعری، انواع و اقسام مشکلات را برای شانه خالی کردن از حداقل و کم ترین وظایفشان بهانه می کردند با تغییر مدیریت و آمدن افرادی تازه نفس و با انگیزه، تا حدودی باعث رضایتمندی شدند.
تعویض یکی از نمادهای اهواز (میدان نخل) پس از سال ها بی توجهی، توانست تا حدودی دل شهروندان را شاد و علاقمندان به این دیار را به آینده این شهر امیدوار کند.
احیای فضای سبز پارک ها و بلوارها، پرداختن حقوق مدیران بعد از واریز حقوق کارگران، پهن کردن فرش قرمز واقعی برای سرمایه گذران، آوردن قرارگاه خاتم الانبیاء برای انجام پروژه های عمرانی بزرگ در اهواز، ساماندهی دستفروشان در منطقه مرکز شهر، گرفتن حق قانونی مردم و شهرداری از مجموعه های گردن کلفتی همچون نفت (این شرکت ها تا دیروز برای شهرداری اهواز تره هم خورد نمی کردند)، اضافه کردن بیش از ٣۵ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری در کمتر از ١٠ روز (اتوبوس هایی که ماه ها در تعمیرگاه خاک میخوردند و بی پولی را بهانه میکردند) و … این اقدامات پس از آمدن شاعری و در کمتر از ٣ ماه اتفاق افتاده است.
در چند روز اخیر نیز اخباری امیدوار کننده ای از اجرای پروژه های بزرگ از جمله دوطبقه کردن برخی اتوبان ها، احداث زیر گذرهای متعدد، توسعه پل های روی رودخانه کارون(همانند پل شهید دقایقی)، اجرای پروژه پارک شهربازی به وسعت ٢٠ هکتار (با مشارکت سرمایه گذار)، احداث باغ بزرگ پرندگان و گلها در پارک ربیع آن هم با مشارکت بخش خصوصی، به گوش می رسد و از همه مهمتر اینکه طبق گفته مسئولین شهرداری برخی از این پروژه ها تا قبل از عید نوروز امسال به بهره برداری خواهند رسید، این ها پروژه هایی هستند که شاعری در کمتر از سه ماه با توکل بر خداوند متعال، تلاش شبانه روزی و اعتقاد به فعل ما می توانیم موفق به انجامشان شد.
رفت و آمد سرمایه گذاران بزرگ و سرشناس در اهواز نوید بخش اتفاقات خوب برای توسعه شهر اهواز را نشان می دهد، لذا شهروندان فهیم اهوازی مطمئن باشند با این رویه قطعا نوروز امسال چهره شهر اهواز نسبت به چندین سال گذشته متحول و تغییر خواهد کرد.

حسن احمدی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار