تفاهم نامه همکاری شهرداری اهواز و گروه توسعه اقتصادی ملل امضا شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 7 شهریور 1398 | 01:05 ق.ظ
تفاهم نامه همکاری شهرداری اهواز و گروه توسعه اقتصادی ملل امضا شد تفاهم نامه ای میان شهردار اهواز و مدیر عامل گروه توسعه اقتصادی ملل به امضا رسید. به گزارش سایت شهرداری اهواز در جلسه ای که عصر امروز با حضور موسی شاعری شهردار اهواز، صفری مشاور عالی شهردار و دکتر خرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی ملل برگزار شد در زمینه همکاری و سرمایه گذاری در پروزه […]

تفاهم نامه ای میان شهردار اهواز و مدیر عامل گروه توسعه اقتصادی ملل به امضا رسید.

به گزارش سایت شهرداری اهواز در جلسه ای که عصر امروز با حضور موسی شاعری شهردار اهواز، صفری مشاور عالی شهردار و دکتر خرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی ملل برگزار شد در زمینه همکاری و سرمایه گذاری در پروزه های مورد توافق آتی شهری تفاهم نامه ای امضا شد.

شهردار اهواز در این خصوص گفت: این تفاهم نامه پس از اخذ مجوزهای لازم و در صورت توافق کتبی طرفین ظرف مدت سه ماه با رعایت ضوابط به قرارداد تبدیل خواهد شد.

وی افزود: برخی پروژه های مورد نظر در این تفاهم نامه شامل پروژه ساخت مجتمع تجاری ، اداری و پارکینگ طبقاتی شهید فهمیده، ساخت و تجهیز ساختمان شهرداری اهواز، ساخت پروژه مجتمع تجاری و اداری کیانپارس ، ساخت و تکمیل پارکینگ طبقاتی خیابان طالقانی، احداث تله کابین در حاشیه رودخانه کارون و … است که امیدواریم با توافق طرفین هرچه سریعتر این تفاهم نامه به قرارداد تبدیل شده و پروژه های مورد نظر به اجرا درآیند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار