مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان مطرح کرد

ضرورت بازگشت واحدهای راکد و در تملک بانک به چرخه تولید

تاریخ انتشار: جمعه 8 شهریور 1398 | 12:44 ب.ظ
ضرورت بازگشت واحدهای راکد و در تملک بانک به چرخه تولید اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت و در نشست با خبرنگاران شامگاه ۸ شهریور  با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در هفته گرامیداشت دولت ۴۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان افتتاح شد.  ۱۸ واحد تولیدی با اشتغال ۵۰۱ نفر و ۴ هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری این […]

اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت و در نشست با خبرنگاران شامگاه ۸ شهریور  با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در هفته گرامیداشت دولت ۴۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان افتتاح شد.  ۱۸ واحد تولیدی با اشتغال ۵۰۱ نفر و ۴ هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری این واحدها بوده است.
محمدیان تصریح کرد: ۹ واحد کلنگ زنی به مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان شروع شده که امیدوارم شاهد افتتاح این واحدهای صنعتی نیز باشیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان یادآور شد: چند پروژه شاخص را شامل سه تصفیه خانه فاضلاب صنعتی، سالن چند منظوره صنعتی و شبکه برق شهرک شماره چهار اهواز را افتتاح کردیم که اعتبار این پروژه ها ۲۴ میلیارد تومان بود.
وی ادامه داد: سال گذشته ۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری اسمی در شهرک های صنعتی استان داشتیم ولی با توجه به مشکلات در زمینه ورود سرمایه گذاران و تحریم کشور کمی شرایط دشوار است ولی جذابیت برای حضور سرمایه گذاران خارجی در استان خوزستان وجود دارد.
وی گفت: تلاش کردیم که طی سال های اخیر شهرک جدید احداث نشود ولی با توجه به ظرفیت شهرستان ها مثل کارون با توجه به نزدیکی به اهواز امکان احداث شهرک صنعتی دارند.
محمدیان با بیان اینکه ۷۳ شهرک در استان داریم، افزود: واحدهای صنعتی که برای فعالیت های خود به تسهیلات بانکی نیاز دارند می توانند با مراجعه به سازمان صنعت و معدن طرح خود را به کارگروه های مربوطه ارائه و بعد از تسهیل طرح به بانک معرفی می شوند.
وی در ادامه گفت: برای رونق تولید هم سامانه بهین یاب را داریم که در صورت تأیید تسهیلات دریافت می کنند.
وی یادآور شد: بر اساس جواز تأسیس و پروانه بهره بردای که حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد است و حدود ۲۶ هزار نفر اشتغالزایی داریم ولی این میزان اشتغال کامل شفاف نیست چون برخی با بعد از چند سال فعالیت با ظرفیت کمتر کار می کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار