مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

صدور ۸۰۰ مجوز کتاب در خوزستان/ افتتاح سه سینما در آینده نزدیک در استان

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 شهریور 1398 | 03:03 ق.ظ
صدور ۸۰۰ مجوز کتاب در خوزستان/ افتتاح سه سینما در آینده نزدیک در استان صدور ۸۰۰ مجوز کتاب در خوزستان/ افتتاح سه سینما در آینده نزدیک در استان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ولی در حال حاضر در استان خوزستان مجوز کتاب را صادر می کنیم؛ تاکنون حدود ۸۰۰ مجوز کتاب را صادر کردیم. به گزارش کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت، محمد جوروند شامگاه شنبه […]

صدور ۸۰۰ مجوز کتاب در خوزستان/ افتتاح سه سینما در آینده نزدیک در استان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ولی در حال حاضر در استان خوزستان مجوز کتاب را صادر می کنیم؛ تاکنون حدود ۸۰۰ مجوز کتاب را صادر کردیم.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت، محمد جوروند شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت دو مجتمع فرهنگی را در منطقه محروم الهایی و منطقه کم برخوردار زوئیه با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان و یک مجتمع نیز در ماهشهر با اعتبار سه میلیارد تومان افتتاح کردیم.
وی با اشاره به حمایت فراوان از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در خوزستان افزود: در استان خوزستان ۹ سینما داشتیم که ۱۲ سینمای جدید به آن اضافه شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: سینماهای خوزستان به درمانگاه، پاساژ، سوپرمارکت و اماکن دیگر تبدیل شده بود ولی تمام تلاش خود را برای افزایش تعداد سینماهای استان به کار گرفتیم.
احداث سه پردیس سینمایی در خوزستان/ وجود ۷۰۰ باشگاه کتاب‌خوانی در استان
جوروند با اشاره به اینکه تا پایان سال سه پردیس سینمایی به سالن های سینمایی استان اضافه می شود، عنوان کرد: جشنواره های مختلف در حوزه فیلم، عکس، تئاتر و موسیقی برگزار کردیم.
وی افزود: بالغ بر ۷۰۰ باشگاه کتابخوانی در استان داریم و نوجوانان با مطالعه آثار نویسندگان با آنها مکاتبه و سؤالات مختلفی از آنها می پرسند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: در گذشته مجوز کتاب از تهران صادر می شد ولی در حال حاضر این صدور مجوز در استان خوزستان انجام و تاکنون حدود ۸۰۰ مجوز کتاب را صادر کردیم.
توزیع ۴۵۰ میلیون تومان کتاب میان گروه های فرهنگی/ تمرکززدایی رویدادهای فرهنگی از اهواز و تحقق عدالت فرهنگی
جوروند خبر داد: تا امروز ۴۵۰ میلیون تومان کتاب را بین مجامع، گروه ها و کانون های مختلف توزیع کردیم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه تئاتر اتفاقات خوبی رخ داده عنوان کرد: گروه های این حوزه فعالیت های بسیاری دارند و یک سالن و دو پلاتو در اهواز به صورت مستمر شاهد اجرای گروه های تئاتر هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: در نیمه اول امسال اتفافات مختلف و متفاوتی شکل گرفت و رویدادها از اهواز تمرکززدایی شد چون وزیر شعار داد که ایران تهران نیست و این را در خوزستان بومی سازی کردیم که خوزستان اهواز نیست و شهرهای مختلفی دارد.
وی در پایان یادآور شد: جشنواره تئاتر عربی را با احضور کشورهای خارجی در سوسنگرد دوباره برپا کردیم تا رویدادهای فرهنگی را در همه شهرستان های استان خوزستان برگزار کنیم. هر شهرستان حداقل یک رویداد مهم استانی، ملی یا بین المللی دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار