نان امسال گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 شهریور 1398 | 09:22 ق.ظ
نان امسال گران نمی‌شود حسن حنان قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: تا به امروز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی خرید شده که ۱۰۰ هزار تن آن گندم دوروم است. معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه قیمت نان در سال جاری تغییری […]

حسن حنان قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: تا به امروز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی خرید شده که ۱۰۰ هزار تن آن گندم دوروم است.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه قیمت نان در سال جاری تغییری نمی‌کند و کماکان آرد یارانه‌ای در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد گفت: تا به امروز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

وی افزود: در سال گذشته در مجموع ۳۴۵ هزار تن گندم دوروم به صورت تضمینی  خرید شده که میزان خرید تضمینی این محصول در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد کاهش یافته است.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: میزان کلی خرید تضمینی گندم در سال جاری نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی در ارتباط با قیمت نان در سال جاری اظهار داشت: قیمت نان در سال جاری تغییری نمی‌کند و کماکان به قیمتهای گذشته به فروش می رسد و برنامه ای برای افزایش قیمت نداریم؛ آرد مورد نیاز نانوایان نیزبا قیمتهای گذشته و با نرخ ۶۶۵  تومان در اختیار آنها قرار میگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار