یک واحد صنعتی در آبادان افتتاح شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 شهریور 1398 | 18:52 ب.ظ
یک واحد صنعتی در آبادان افتتاح شد گام نخست کارخانه تولید مواد شیمیایی پری پل ( مواد اولیه فوم سرد و ساندویچ پنل) و افزودنی رنگ هوشمند با ظرفیت پنج هزار تن در سال روز یکشنبه در شهرک صنعتی آبادان افتتاح شد. به گزارش ایرنا معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند میزان سرمایه گذاری این واحد صنعتی […]

گام نخست کارخانه تولید مواد شیمیایی پری پل ( مواد اولیه فوم سرد و ساندویچ پنل) و افزودنی رنگ هوشمند با ظرفیت پنج هزار تن در سال روز یکشنبه در شهرک صنعتی آبادان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند میزان سرمایه گذاری این واحد صنعتی را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: سرمایه این شرکت از سوی بخش خصوصی تامین شده و ۱۸ نفر نیز در این شرکت مشغول به کار شدند.

سیدعلی موسوی اظهار داشت: این واحد صنعتی مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های تولید اتومبیل و کارخانه های ساندویچ پنل، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی را تولید می کند.

وی صادرات مواد اولیه تولید شده در این شرکت را یادآور شد و گفت: مواد اولیه تولید شده در این واحد صنعتی به کشورهای عراق، هند و ترکیه صادر می شود.

موسوی اضافه کرد: امید است در بهمن ماه سال جاری شاهد افتتاح فازهای بعدی این واحد صنعتی باشیم.

وی در ادامه گفت: تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت همچنین حمایت حقوقی از واحدهای تولیدی و کمک به راه اندازی واحدهای نیمه فعال از برنامه های سازمان منطقه آزاد اروند در راستای رونق کسب و کار در این منطقه است.

به گزارش ایرنا شرکت طراح سازان اروند شیمی مستقر در شهرک صنعتی آبادان در چهار فاز طراحی شده است.

علاوه بر فاز نخست این کارخانه که امروز وارد مدار تولید شد ، در فاز دوم تولید افزودنی بنزین( بالابرنده اوکتان و شوینده آنژکتور) با ظرفیت ۲ هزار بطری در روز ، فاز سوم تولید بر چسب لمینت به ظرفیت ۵۰۰ تن در سال و فاز چهارم تولید افزودنی ضد خوردگی به کولینگ تاور به ظرفیت ۲۰۰ تن در سال پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا ۱۶۶ واحد صنعتی منطقه آزاد اروند در ۲ شهرک صنعتی آبادان و خرمشهر فعالیت دارند.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر (جزیره مینو) می‌باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای در زمینه تجارت، صنعت و نیز گردشگری برخوردار است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار