مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان؛

مردم تخلفات انتخاباتی مسئولان را گزارش دهند

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 شهریور 1398 | 10:30 ق.ظ
مردم تخلفات انتخاباتی مسئولان را گزارش دهند رییس هیات بازرسی انتخابات استان گفت: مردم مشکلاتی نظیر دخالت مدیران و مسئولان در انتخابات، سوء استفاده از اموال و امکانات عمومی و جانبداری مسئولان به نفع نامزدهای خاص را از طریق شماره تماس ۳۳۳۳۵۳۸۸ اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان رسیدگی شود.
 شهاب رزمی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هیئت بازرسی انتخابات در استان خوزستان با ابلاغ احکام اعضای این هیئت توسط رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور تشکیل شد.
وی افزود: این هیئت پنج عضو دارد که شامل مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان رئیس هیئت، مدیر کل امور اقتصادی استانداری به عنوان جانشین و دبیر هیئت، و رئیس سازمان همیاری شهرداری ها، مدیر عامل هلال احمر استان و مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری به عنوان اعضای این هیئت می باشند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ادامه داد: نخستین نشست هیات بازرسی انتخابات تشکیل شد و در این نشست ضمن معارفه اعضا موضوع چگونگی تشکیل هیئت های بازرسی در سطح شهرستان ها و همچنین همفکری و تبادل نظر در خصوص شیوه بازرسی در انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.
رزمی خاطرنشان کرد: اصل ما در انتخابات بر بی طرفی است و فارغ از هر گونه نگاه سیاسی، حزبی، قومی، جغرافیایی فقط بر نسبت به انجام وظایف خود در انتخابات و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس عمل میکنیم.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری عنوان کرد: همچنین کارگروهی تشکیل شده که آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت را در استان شناسایی نمایند؛ استان خوزستان به خاطر ظرفیت‌ها و بافت قومی امکان بروز آسیب در جریان انتخابات را دارد که این کارگروه این مسائل را آسیب شناسی کرده و هشدارهای لازم را خواهد داد.
رزمی تصریح کرد: شماره تلفن ۳۳۳۳۵۳۸۸ راه ارتباطی ما با مردم برای دریافت نظرات و گزارشات در زمینه مشکلات احتمالی و مسائلی مبنی بر دخالت مدیران و مسئولان در انتخابات، سوء استفاده از اموال و امکانات عمومی، جانبداری مسئولان به نفع کاندیدای خاص و … است و ما در اسرع وقت نسبت به این گزارش ها رسیدگی خواهیم کرد.
رزمی در پایان گفت: انشاالله بتوانیم انتخاباتی پرشور و نشاط همراه با شعور سیاسی و اجتماعی و سالم برگزار نماییم و با کمترین حاشیه و بر مبنای اصل بی طرفی این انتخابات برگزار شود و امانت دار خوبی در صیانت از آرای مردم باشیم


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار