پرده برداری کشاورزی پرس از فعالیت های مشکوک یک آقازاده؛ توزیع گوشت قرمز با تاریخ مصرف پر از ابهام

تاریخ انتشار: شنبه 16 شهریور 1398 | 10:11 ق.ظ
پرده برداری کشاورزی پرس از فعالیت های مشکوک یک آقازاده؛  توزیع گوشت قرمز با تاریخ مصرف پر از ابهام پرده برداری کشاورزی پرس از فعالیت های مشکوک یک آقازاده؛ توزیع گوشت قرمز با تاریخ مصرف پر از ابهام تخلفات اقتصادی به بهانه تامین سبد کالای عمومی(مافیای اقتصادی) در استان خوزستان سر جدیدی باز کرده است! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس،در حالی که دستگاههای امنیتی و نظارتی استان خوزستان برای برخورد با مافیای […]

پرده برداری کشاورزی پرس از فعالیت های مشکوک یک آقازاده؛

توزیع گوشت قرمز با تاریخ مصرف پر از ابهام

تخلفات اقتصادی به بهانه تامین سبد کالای عمومی(مافیای اقتصادی) در استان خوزستان سر جدیدی باز کرده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس،در حالی که دستگاههای امنیتی و نظارتی استان خوزستان برای برخورد با مافیای گوشت قرمز به طور شبانه روزی بی وقفه و با جدیت در حال رصد و پایش این معضل می‌باشند به گونه ای که در دو ماه اخیر چند تن از مدیران دولتی بازداشت و روانه زندان شدند اما متاسفانه یک آقازاده فرزند یکی از روسای اتحادیه های استان اقدام به واردات گوش با تاریخ مصرف نامعلوم از استان فارس نموده و قصد توزیع آن را در بین قصابی های شهرستان اهواز دارد.

بر اساس این گزارش،با توجه به اینکه در تصاویر ارسالی از گوشت های وارداتی توسط این آقا زاده به پایگاه خبری کشاورزی پرس، تیرگی بیش از حد این فرآورده و نحوه نگهداری غیر اصولی آن‌ها از وجود اما و اگرهای فراوانی حکایت می دهد!

علاوه بر آن، به گواه برخی از مراجعین که قصد خرید این گوشت ها را داشته اند،از تاریخ مصرف گذشته بودن این گوشت ها خبر داده اند.

از این رو، از دستگاه های بهداشتی نظارتی و امنیتی استان خوزستان انتطار می رود جهت تنویر افکار عمومی و به منظور رفع ابهامات از چگونگی کیفیت و تاریخ مصرف نحوه حمل وگواهی بهداشتی دار بودن یا نبودن این گوشت‌های وارداتی توسط این آقازاده اقدام عاجل و جدی نمایند.

گفتنی است، این گوشت‌ها در یکی از کارگاه‌های همبرگر سازی در مسیر سه راه تپه اهواز به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری و به صورت گسترده بین برخی از قصابی ها در مناطق کم برخوردار کلانشهر اهواز عرضه شود و به دست شهروندان می رسد!

مخاطبین گرامی میتوانند تصاویر دریافتی این گوشت‌ها را در پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس مشاهده بفرمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار