نقطه قدرت شورای پنجم شهراهواز اتحاد و عملکرد درخشان شاعری شهردارجوان اهواز است/ شانتاژهای مافیای قدرت علیه شورا راه به جایی نمی برد

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 شهریور 1398 | 22:32 ب.ظ
نقطه قدرت شورای پنجم شهراهواز اتحاد و عملکرد درخشان شاعری شهردارجوان اهواز است/ شانتاژهای مافیای قدرت علیه شورا راه به جایی نمی برد شانتاژهای مافیای قدرت علیه شورا ، راه به جایی نمی برد نقطه قدرت شورای پنجم شهر اهواز ، اتحاد و عملکرد درخشان شاعری شهردار جوان اهواز است بدون شک شورای پنجم از نظر سلامت یکی از بهترین شوراهایی است که این روزها دچار مشکلات از سوی برخی مافیاهای انتصابات و عزل ها شده است. هر […]

شانتاژهای مافیای قدرت علیه شورا ، راه به جایی نمی برد

نقطه قدرت شورای پنجم شهر اهواز ، اتحاد و عملکرد درخشان شاعری شهردار جوان اهواز است

بدون شک شورای پنجم از نظر سلامت یکی از بهترین شوراهایی است که این روزها دچار مشکلات از سوی برخی مافیاهای انتصابات و عزل ها شده است. هر چند اشخاص مافیایی و مرتبت با مافیای قدرت هم وجود دارد.
موسی پور را بیاد داریم، وقتی که بدون تبلیغات سوء با لباس محلی وارد آب های خروشان سیل شد، وقتی مانند یک بسیجی سد درست کرد و وقتی که پای مردم و مصالح مردم و پرسنل شهرداری پیش آمد نامه ای قدرتمند نوشت و گفت شهردار قبل ، باید تغییر کند.
امروزه هم هنوز بر این قرار است، بدون شک موسی پور اگر در شهردار منتخب شورا؛ ناتوانی ببیند ساکت نمی شود، اما با شانتاژ و تهمت هم نمی شود چهره روحانی او را به حاشیه برد.
موسی پور با سادگی بسیجی و روحانی اش ، بدون ریا در وضعیت خودش از شاعری دفاع کرد، مسلما او می داند که شاعری در سه ماه که آمده کارهای بسیاری انجام داده است و انتظار معجزه هم ندارد.
شاعری در این سه ماهه توانسته کارهای خوبی انجام دهد، اگر بخواهیم منصفانه به قاضی برویم، روند ادامه کارهای شاعری برای شهرداری بسیار مفید خواهد بود.
واقعیت این است که ما دچار مشکلات شدید فرهنگی شده ایم، با دزدها به احترام و با انسان های سالم بد برخورد می کنیم.
دزدهایی که بیت المال را غارت کردند، هزینه تبلیغات سوء می دهند، از مدیرانی که با آنان همراهی می کنند دفاع می کنند، اما انسان های سالم خود را به این مقوله وارد نمی کنند.
موسی پور از جمله اعضای وارسته شورا است، دلسوزانه به فکر مردم است، و سخت به عقایدش متوسل است، چگونه ممکن است تهمت های ناسزار به کسی وارد شود که خرقه پیامبری پوشیده است؟ و زندگی ساده درپیش دارد؟
این انحطاط فرهنگی در جامعه دزد زده ما که غارت شده، خصوصا در روزهای اخیر که شورا و شهردار سعی در زدن ریشه های فساد دارند، باعث افسوس است.
مردم ما بی گمان روشن بینانه به حرکات شورا توجه می کنند، و سره را از ناسره تشخیص می دهند همچنین عملکرد یک شهردار را به خوبی می فهمند، واضحا متوجه می شود شهردار جوان شاعری در حال تغییرات است، و سلامت سرلوحه کارهای اوست.
بهتر است کسانی که با هزینه های گزاف سعی دارند نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر اهواز را به تخریب ببرند، راه به جایی نخواهند برد.
و بیش از همه پرسنل شهرداری می دانند کدام شهردار به آنان توجه دارد و دغدغه ی آنان را دارد.

بدون شک شورای پنجم شهر اهواز دارای سلامت کامل و نقطه ی قدرتش اتحاد و عملکرد درخشان شاعری شهردار جوان اهواز است.

شورای پنجم شهر اهواز واقعا در مرحله ی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کرد. شهرداری جوان را برگزیدن ، شاید اول کار ایراد گرفتن که بی تجربه است. اما عملکرد شاعری شهردار جوان اهواز در سه ماه اخیر نشان داد که اگر واقعا اهواز از همان روزهای اول تشکیل شورا و انتخاب شهردار،اینچنین عمل بکرد. قطعا زودتر اهواز روی ریل توسعه قرار می گرفت.

نخبگان ، رسانه و مردم اهواز امروزه تغییرات اولیه را لمس می کنند و از شورای شهر تقاضا دارند که به این حمایت های خود ادامه دهد.

آری عملکرد شاعری جوان ، شورای پنجم اهواز را در اذعان عمومی جاودانه می کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار