شاعری شهردار جوان، مورد حمایت شورای پنجم شهر اهواز/عملکرد شاعری اهواز را در مسیر تحول قرار داد

تاریخ انتشار: شنبه 23 شهریور 1398 | 01:02 ق.ظ
شاعری شهردار جوان، مورد حمایت شورای پنجم شهر اهواز/عملکرد شاعری اهواز را در مسیر تحول قرار داد شاعری شهردار جوان، مورد حمایت شورای پنجم شهر اهواز/عملکرد شاعری اهواز را در مسیر تحول قرار داد به یاد داریم که همین چند ماه پیش بی انگیزگی بر شهر اهواز سایه افکنده بود ، رکود وجود داشت ، عزمی برای مرتفع شدن مشکلات انبوه ، پروژه های نیمه تمام، ورود سرمایه گزاری در شهر ، […]

شاعری شهردار جوان، مورد حمایت شورای پنجم شهر اهواز/عملکرد شاعری اهواز را در مسیر تحول قرار داد

به یاد داریم که همین چند ماه پیش بی انگیزگی بر شهر اهواز سایه افکنده بود ، رکود وجود داشت ، عزمی برای مرتفع شدن مشکلات انبوه ، پروژه های نیمه تمام، ورود سرمایه گزاری در شهر ، مشکلات پرداخت حقوق و….. وجود نداشت.

نارضایتی افکار عمومی ، شورای شهر را ناگزیر از تغییر در کرسی شهرداری اهواز کرد تا مدیری جوان ؛ باانگیزه و البته مهم تر از همه خلاق بر این کرسی بنشیند. هدف شورای شهر اهواز تغییر بود ، تغییری که سبب یک شوک شود . شهردار سابق هم زحمات زیادی کشید و جای تقدیر دارد. اما تغییر لازم بود ، تغییر که شاید سبب تغییر روند شود ، و در این تغییر شورای شهر در منظر آزمون قرار گرفت. در ادامه می پردازیم که آیا شورای شهر در این مدت بخاطر این تغییر سربلند شد یا خیر!؟!

شهردار جدید در بدو ورود امید را به شهر بازگرداند و در سخت ترین شرایط تحریمی و اقتصادی کشور حتی منتقدین را نسبت به ساختن آینده بهتر برای شهر اهواز قانع کرد.
شاعری با استارت چند پروژه خوب عمرانی ؛ توجه به ضعیف ترین قشر جامعه یعنی کارگران ؛ احیا و بازسازی برخی پروژه های نیمه تمام ؛ تعامل و ارتباط دوسویه با افکار عمومی ؛ تنظیم مناسبات با سایر سازمان ها و ارگانها ؛ پیگیری مطالبات مردم در حد توان شهرداری ، پاکسازی ساحل کارون ، پروژه بزرگ آسفالت محله به محله اهواز که آرزوی دیرین همشهریان بود ، تعامل با سرمایه گذاران و ورود سرمایه گذاران به اهواز، تعامل با نهاد های بزرگ عمرانی مانند قرارگاه خاتم الانبیاء برای انجام پروژه های بزرگ عمرانی در اهواز ،انتصاب مدیران جوان ، برگزاری کارهای فرهنگی که در راس آن مراسم عزاداری بین الحرمین که اهواز را در کشور نمونه کرد و….. امیدها را افزایش و سطح توقع از شهردار را از قناعت به پرداخت حقوق کارگران ، به اجرای پروژه های خوب عمرانی بالا برد. بنحوی که مردم راه اندازی متروی اهواز را که مشکل اساسی اهواز در پانزده سال اخیر بود در خلع ید پیمانکار و قرار گرفتنش در مدار ناتوان بودن، در توان موسی شاعری می بینند و این قضیه در مراحل پایانیش قرار دارد.

از همه مهمتر انگیزه ، نشاط ، پابکار بودن خودش و جوانانی که بعد از حضورش انتصاب نمودن ،سبب شد؛ پرسنل شهرداری انگیزه دوچندان بگیرند.
آری حال شورا شهر اهواز سربلند است بخاطر اعتماد به شهردار جوان و مردم این انتخاب را برگ زرینی بر تاریخچه ی شوراها و برندی برای شورای پنجم می دانند.
این انتخاب شورای پنجم، نقطه عطفی بر انتصاب و انتخاب مدیران جوان بر کرسی های مهم خدمت می باشد، که همانا از فرمایشات مقام معظم رهبری نشات می گیرد.
البته حائز اهمیت است که موفق عمل کردن شهردار جوان اهواز سبب اعتماد دوچندان به جوانان با هوش ، توانای این مرز و بوم در نقاط دیگر کشور شد.

شورای شهر اهواز با این تفاسیر و انتخاب بجا و حمایت از این جریان سبب تحصین همگان در کشور و به عنوان پیش قراول این حرکت و همچنین اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری قلمداد می شود.

در این شرایط لازم است همه ظرفیت ها از جمله شورای شهر ؛ دولت و افکار عمومی شهردار جوان را برای توسعه و تغییر همراهی و از گزند برخی منفعت طلبان مصون نگه دارند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار