شهرداراهواز: سامانه شفاف سازی به زودی در شهرداری اهواز راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 شهریور 1398 | 15:08 ب.ظ
شهرداراهواز: سامانه شفاف سازی به زودی در شهرداری اهواز راه اندازی می شود موسی شاعری ظهر روزسه شنبه در صحن علنی شورای شهر اهواز  با اشاره به تذکر و طرح سوال در خصوص برخی از مواردی که در حوزه پسماند از طرف شورای شهر به شهرداری داده شد اظهار کرد: از تذکر که ۲۳مرداد تا ۱۶شهریور که جلسه طرح سوال برگزار شد، زمان بسیار کوتاهی بود. وی افزود: […]

موسی شاعری ظهر روزسه شنبه در صحن علنی شورای شهر اهواز  با اشاره به تذکر و طرح سوال در خصوص برخی از مواردی که در حوزه پسماند از طرف شورای شهر به شهرداری داده شد اظهار کرد: از تذکر که ۲۳مرداد تا ۱۶شهریور که جلسه طرح سوال برگزار شد، زمان بسیار کوتاهی بود.

وی افزود: تذکر در خصوص عدم ثبات مدیریتی، ساماندهی وانت بارها و دستفروشان، مدیریت پسماند و همچنین ساماندهی سگ های بدون صاحب در شهر اهواز بود.

شهردار اهواز تصریح کرد: برخی از موارد نیاز به زمان و برنامه ریزی دقیق دارد چرا که در غیر این صورت با مشکلات امنیتی روبرو خواهیم شد.

شاعری  از راه اندازی سامانه شفافیت سازی در شهرداری اهواز خبرداد و بیان کرد: سامانه شفاف سازی معاملات شهرداری آماده شده و به زودی راه اندازی می شود و تمامی قرارداد ها در آنجا ثبت خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار