فتح‌الله حاجتی، عضو شوراي شهر اهواز :

پروژه های بسیاربزرگی با آمدن شاعری شهردار جوان در حال شروع است/باید به شهردار جوان فرصت بیشتری داده شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 شهریور 1398 | 21:21 ب.ظ
پروژه های بسیاربزرگی با آمدن شاعری شهردار جوان در حال شروع است/باید به شهردار جوان فرصت بیشتری داده شود پروژه های بسیار بزرگی با آمدن شهردار جوان در حال شروع است اجرای پروژه بزرگ “شهرک سلامت” با آمدن شاعری شتاب بیشتری گرفته است مخالفان و موافقان شهردار خویشتن داری کنند/طرح سوال همیشه به استیضاح ختم نمی شود باید به شهردار جوان فرصت بیشتری داده شود حاشیه های اخیر نباید باعث کندی روند عمرانی شهر […]

پروژه های بسیار بزرگی با آمدن شهردار جوان در حال شروع است

اجرای پروژه بزرگ “شهرک سلامت” با آمدن شاعری شتاب بیشتری گرفته است

مخالفان و موافقان شهردار خویشتن داری کنند/طرح سوال همیشه به استیضاح ختم نمی شود

باید به شهردار جوان فرصت بیشتری داده شود

حاشیه های اخیر نباید باعث کندی روند عمرانی شهر اهواز شود

فتح الله حاجتی در مصاحبه ای که با سایت خبری آنزان آنلاین انجام داد، ضمن تقدیر از عملکرد شورا و دفاع از نظارت شورا، مخالفان و موافقان شهردار را به آرامش و خویشتن داری دعوت کرد.
عضو شورا پنجم در خصوص تذکر و طرح سوال از شهردار اعلام کرد: این وظیفه حقیقی شورا است که ضمن تذکر و طرح سوال در راه خدمت بیشتر به مردم به شهردار منتخب خود تذکر بدهند، طرح سوال بکنند و این مسئله همیشه به استیضاح ختم نمی شود، بلکه ما در راه بهبود تذکر می دهیم، این وظیفه قانونی و ذاتی شورا است.
حاجتی با توجه به فعالیت سه ماهه ی اخیر شهردار اظهار کرد: من و بسیاری از اعضای شورا انتظار داریم، فرصت به شهردار داده شود. امیدواریم در این مدت ارتباط ها بهتر و روندکاری افزون‌تر گردد.
حاجتی گفت: مسلما شورا سعی می کند در این مدت با راهنمایی و ارتباط بیشتر اشکالاتی که وجود دارد، مرتفع کند. شهردار نیز در این راه تلاش و کوشش خود را انجام دهد.
عضو شورای پنجم نسبت به شایعات بسیار در فضای مجازی مبنی بر طرح سوال گفت: ما تذکر و سوال را همواره از شهردارها داشته ایم. بیش از آنچه امروزه است و هر تذکر و طرح سوالی لزوما به انجام استیضاح نمی رسد. خواهش می کنم با همه احترام به عزیزانمان در فضای مجازی باید عرض کنم شورا به وظیفه ذاتی خود عمل می کند، البته به نظرات همه احترام می گذاریم لیکن مصالح مردم و شهر اهواز از هر چیزی برای شورا بیشتر اهمیت دارد.
وی در ادامه افزود: شورا و فلسفه وجودی شورا، مشورت و همراهی برای بهبود بهتر کار است. سوالات شورا منصفانه بود، کاستی هایی وجود داشت که باید با سعه صدر حل شود، شورا وظیفه اش را تاکنون انجام داده و از شهردار هم می خواهیم در این راه سعی خود را بکند.
حاجتی گفت: اگر تذکری داده ایم، صرفا برای بهتر شدن است، در شورا هم قصد جلوگیری از روند عمرانی و فرهنگی نداریم. ما آرزویمان این است که شهردار بتواند هر چه بیشتر خدمت کند.
حاجتی در ادامه با رضایت از روند پروژه ی شهرک سلامت گفت: از خواسته های دیرین مردم استان، اهواز و این حقیر، ایجاد مرکزی به نام شهرک سلامت بود، آرزویم برای ایجاد این شهرک، صرفا خدمتگذاری بود، که شاعری در تند کردن روند این پروژه را به مسیر کلنگ زنی و انتخاب پیمانکار نزدیک کرده است.
نائب رییس کمیسیون خدمات شهری افزود: شهرک سلامت از جهات فراوانی می تواند برای هر شهرداری یک پروژه بزرگ باشد، هم از جهت شکستن ترافیک مرکزی شهر، هم از نظر تجمع پزشکان در منطقه ای مشخص شده به نام شهرک سلامت و هم برای شهروندان محتاج به درمان در جهت راحتی و سهولت در پیدا کردن محل درمان که مانع از سرگردانی آنان می گردد.
فتح الله حاجتی در ادامه گفت: پروژه های بسیاری در این سه ماهه در حال شروع شدن هستند، خصوصا قرارداد بسیار مهمی با قرارگاه خاتم بسته شده و کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح کیان آباد از پروژه های مهمی است که در آینده به باز کردن گره ها و مشکلات شهر کمک شایان خواهد کرد. در زمینه فرهنگی هم ما و هم مردم اعلام رضایت از بین الحرمین کردند.
امیدوارم، شورا بدون حاشیه، بدور از هر گونه تنگ نظری به حرکت مفید شهر اهواز خدمت کند، شهر اهواز نیازمند به کمک همه جانبه ی شورا و هر کسی که توانایی دارد و دلسوزی برای این شهر نیازمند است و امیدوارم حاشیه های پیش آمده باعث کندی در روند عمرانی و فرهنگی شهر اهواز نشود.

امیدوارم، شورا بدون حاشیه، بدور از هر گونه تنگ نظری به حرکت مفید شهر اهواز خدمت کند، شهر اهواز نیازمند به کمک همه جانبه ی شورا و هر کسی که توانایی دارد و دلسوزی برای این شهر نیازمند است و امیدوارم حاشیه های پیش آمده باعث کندی در روند عمرانی و فرهنگی شهر اهواز نشود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار