شهردار اهواز گفت: بهسازی و اصلاح هندسی ورودی های اهواز از اولویت های شهرداری اهواز می باشد

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 مهر 1398 | 00:43 ق.ظ
شهردار اهواز گفت: بهسازی و اصلاح هندسی ورودی های اهواز از اولویت های شهرداری اهواز می باشد شهردار اهواز گفت: بهسازی و اصلاح هندسی ورودی های اهواز از اولویت های شهرداری اهواز می باشد به گزارش سایت شهرداری اهواز،موسی شاعری شهردار اهواز  به عملیات اجرایی بهسازی و اصلاح هندسی ورودی های اهواز در محورهای اندیمشک، ملاشیه و عین دو اشاره کرد و افزود:سازمان های شهرداری اهواز را مکلف ساخته ایم عملیات بهسازی […]

شهردار اهواز گفت: بهسازی و اصلاح هندسی ورودی های اهواز از اولویت های شهرداری اهواز می باشد

به گزارش سایت شهرداری اهواز،موسی شاعری شهردار اهواز  به عملیات اجرایی بهسازی و اصلاح هندسی ورودی های اهواز در محورهای اندیمشک، ملاشیه و عین دو اشاره کرد و افزود:سازمان های شهرداری اهواز را مکلف ساخته ایم عملیات بهسازی را با تکیه بر توانمندی های ذاتی خود به سرانجام برسانند.
شاعری گفت: سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در این راستا بهسازی و اصلاح هندسی ورودی اهواز -عین دو را بر عهده دارد که تاکنون ۸۰ در صد این پروژه را به اتمام رسانیده است.
شهردار اهواز در ادامه گفت:بهسازی آیلند  ، تکمیل جدول کاری، اصلاح  زیر اساس و اساس باند کندرو تا کنون در این پروژه نهایی شده است و اکنون آماده آسفالت می باشد.
وی گفت: در گذشته متاسفانه با رها سازی ضایعات ساختمانی در طول مسیر چهره ورودی شهر اهواز نامتناسب و آزار دهنده بوده که با تکمیل و احداث این پروژه  ورودی شهر سامان یافته و شاهد چشم انداز زیبا  در طول این مسیر خواهیم بود.
موسی شاعری  با اشاره به اهتمام  ویژه شهرداری  اهواز به  مناطق محروم  بیان کرد: منطقه محروم عین دو اهواز  متاسفانه ازنظر امکانات رفاهی  در گذشته  کمتر مورد توجه قرار گرفته است که اکنون  مورد توجه مسئولین و مدیران  شهرداری اهواز می باشد و در آینده نزدیک  مردم  ولایت مدار این منطقه شاهد بر خورداری از امکانات  با کیفیت شهری خواهند بود.
شهردار اهواز بیان کرد: از ابتدای تصدی مدیریت شهرداری اهواز، راهبرد اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در هزینه ها را مدنظر داشته ام  و بر این اساس سازمان های شهرداری را مامور انجام پروژه های شهری کرده ام.
بالاترین مقام اجرایی شهرداری اهواز بیان کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز از جمله سازمان هایی است که در این راستا توانمند و سریع  عمل می کند و سایر سازمان ها باید به مانند آن عمل نمایند.
موسی شاعری افزود : هزینه های انجام پروژه ها توسط  کارکنان سازمان های شهرداری اهواز بسیار کمتر از هزینه های پیمانکاران است  و این الگو می تواند منشاء توسعه و انجام پروژه های بیشتر در آینده شود.
شهردار اهواز گفت: می توانستم  مانند برخی از شهرداران گذشته با اعطای پروژه های کلان به  پیمانکاران به صورت نمادین عمل کنم اما با در نظر گرفتن هزینه های بسیار بالا و کمر شکن  بر مردم  این اقدام منصفانه نبود و موجب ناتوانی و از بین رفتن سرمایه های شهرداری اهواز می شد که از جیب مردم پرداخت می شود.

شاعری در پایان از تلاش و کوشش تمامی کارکنان شهرداری تشکر کرد و گفت: به زودی شاهد به ثمر نشستن این تلاش ها خواهیم بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار