مظلومیت بخش کشاورزی در ایذه و باغملک! مدیر پروازی برای اداره گاوداری

تاریخ انتشار: شنبه 13 مهر 1398 | 23:01 ب.ظ
مظلومیت بخش کشاورزی در ایذه و باغملک!  مدیر پروازی برای اداره گاوداری مظلومیت بخش کشاورزی در ایذه و باغملک! مدیر پروازی برای اداره گاوداری شهرستان های ایذه و باغملک چندین شهر و صدها روستا در شمال استان با خاکی حاصلخیز- هوایی عالی و نزدیکی به بزرگترین دریاچه های آب شیرین کشور می توانست و می تواند یکی از پیشرفته ترین مناطق کشاورزی کشور و در نتیجه یکی […]

مظلومیت بخش کشاورزی در ایذه و باغملک!

مدیر پروازی برای اداره گاوداری

شهرستان های ایذه و باغملک چندین شهر و صدها روستا در شمال استان با خاکی حاصلخیز- هوایی عالی و نزدیکی به بزرگترین دریاچه های آب شیرین کشور می توانست و می تواند یکی از پیشرفته ترین مناطق کشاورزی کشور و در نتیجه یکی از پر اشتغال ترین مناطق کشور باشد.
ولی افسوس علی رغم اینهمه مواهب طبیعی کشاورزی در این حوزه در مظلومیت بسر می برد.

از دشتهای حاصلخیز اما تشنه این منطقه که در فاصله چند کیلومتری سدهای پرآب هستند و لم یزرع باقیمانده اند گرفته تا خبری که چندی پیش آمد مبنی بر آنکه شهرک گلخانه ای باغملک بعلت آنکه آبش قطع شده محصولات کشاورزان در مرحله نابودی قرار گرفته و دهها مشکل دیگر!

اما نکته جالبی که اخیرا به آن پی برده ایم که ابتدا باورش برای ما سخت بود چیز دیگری است.

خادمی نماینده ایذه و باغملک از نمایندگانی است که در بیان و کلام خود اعتقاد فراوانی به بومی گرایی و استفاده از جوانان دارد و البته همیشه از اعتقاد به توانایی جوانان حوزه انتخابیه اش می گوید. حتی چندی پیش مطلبی از او در مورد تکمیل یک پل دسترسی ) که البته ظاهرا جاده دسترسی اش تکمیل و ایجاد نشده و بلا استفاده است( منتشر شد که وی در آن مطلب یا توییت از توانمدی و همت جوانان تک به تک شهرستانها شهرها و …. بخش های حوزه انتخابیه اش نام برده بود و تکمیل این پل را حاصل توانمندی و تالش آنها دانسته بود.

هر چند این توییت یا مطلب جناب خادمی واکنش های منفی را بدنبال داشت و ایشان را به استفاده تبلیغاتی از تکمیل یک پل متهم کردند، اما می گوییم این کار ایشان درست بود چرا که حداقل روحیه خود باوری و همگرایی را به جوانان حوزه اش تزریق کرد. همچنین این پیام را به جوانان منطقه داد که نماینده اشان به آنها اعتقاد دارد و باور دارد که می توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

اما خبری که بدست تحریریه پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس رسید،باعث تاسف گردید.

چرا که شهرستان محروم باغملک که از هر گونه امکانات و صنایع اشتغالزا و پروژه های بزرگ محروم است، تنها دارای یک گاوداری بسیار بزرگ بوده که متعلق به یکی از نهادها است و انصافاً مایه خیر و برکت در منطقه می باشد.

اما نکته ای که جالب است، اینکه مدیر این گاوداری بزرگ پروازی بوده و خانواده اش در فارس مستقر هستند.
ادیب نیا مدیر پروازی این گاوداری بصورت پروازی به اهواز آمده و سپس به باغملک می رود و گاوداری را اداره می کند. هر چند خوزستان در پذیرش مدیران پروازی ید طویلی دارد.

اما حداقل قبلا مدیران پروازی مان را برای پتروشیمی ها و نفت و فولاد به خورد ما می دادند و به ما تلقین می کردند که در استان مدیر متخصص حرفه ای برای این صنایع نداریم.

ما هم از روی نجابت و یا ناچاری چیزی نمی گفتیم.
ولی باید از آقای خادمی و مسئولین استان پرسید،مگر در خوزستان قحط الرجال است که برای اداره یک گاوداری، مدیر پروازی از فارس وارد کنیم؟

آیا دیگر برای جوانان این استان و جوانان غیور و توانمند ایذه و باغملک که انصافاً پتانسیل انجام کارهای بسیار بزرگ را هم دارند، روحیه و اعتماد به نفس باقی می ماند.
وقتی که در عمل به آنها می گوییم در شهر شما یک مدیر گاوداری هم پیدا نمی شود.

انتظار می رود نماینده این‌حوزه انتخابیه و مسئولین استانی نسبت به بررسی موضوع عنایت ویژه داشته باشند و در صورت صحت از این بی حرمتی به توان جوانان و مدیران بخش کشاورزی استان بالاخص دو شهرستان ایذه و باغملک جلوگیری نمایند!

ما نیز منتظر پاسخ مسولین ایذه و باغملک خصوصا آقای خادمی هستیم!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار