در ادامه برخورد با مخلان نظام اقتصادی کشورصورت گرفت؛ بازداشت معاون خوزستانی وزارت جهاد کشاورزی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بازداشت شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 مهر 1398 | 21:57 ب.ظ
در ادامه برخورد با مخلان نظام اقتصادی کشورصورت گرفت؛  بازداشت معاون خوزستانی وزارت جهاد کشاورزی  مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بازداشت شد در ادامه برخورد با مخلان نظام اقتصادی کشورصورت گرفت؛ بازداشت معاون خوزستانی وزارت جهاد کشاورزی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بازداشت شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس؛ بر اساس اطلاعات خبری منابع موثق، گویا مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام و معاون وزیر جهاد کشاورزی بازداشت شد. بر اساس این اطلاعات به پایگاه کشاورزی […]

در ادامه برخورد با مخلان نظام اقتصادی کشورصورت گرفت؛

بازداشت معاون خوزستانی وزارت جهاد کشاورزی

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بازداشت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس؛ بر اساس اطلاعات خبری منابع موثق، گویا مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام و معاون وزیر جهاد کشاورزی بازداشت شد.

بر اساس این اطلاعات به پایگاه کشاورزی پرس داده شده است، گویا مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام که اتفاقاً یک خوزستانی می باشد به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شد.

این مقام مسئول که در ارتباط با تنظیم بازار فرآورده های گوشتی به ویژه گوشت قرمز وظیفه اصلی داشته، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به ویژه در بخش گوشت قرمز توسط نیروهای امنیتی و قضایی کشور بازداشت شده است.

لازم به ذکر است، پایگاه خبری کشاورزی پرس در ماه های اخیر از دو تابعیتی بودن این معاون خوزستانی وزیر جهاد کشاورزی( بنا به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس) پرده‌برداری نموده بود.

گویا وی در لیست ۱۰۰ نفره دوتابعیتی برخی مسئولان کشوری قرار داشته است که تا کنون هیچ گونه تکذیبیه و توضیحی برای این خبر از سوی او و یا دفترش به پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس ارسال نشد و کماکان دوتابعیتی بودن وی در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

لازم به ذکر است،تابستان امسال نیز تعدادی از کارمندان جهاد کشاورزی خوزستان، معاون سازمان صمت و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان خوزستان نیز به اتهام اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی (گوشت قرمز) بازداشت شدند.

تاکید می شود، پایگاه خبری کشاورزی تحلیلی پرس آماده دریافت و نشر هرگونه تکذیبیه و یا جوابیه مبنی بر عدم بازداشت معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل امور پشتیبانی دام کشور جهت تنویر افکار عمومی می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار