بازدید نمایندگان شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از کشت و صنعت نیشکر دهخدا و امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار: جمعه 19 مهر 1398 | 20:21 ب.ظ
بازدید نمایندگان شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از کشت و صنعت نیشکر دهخدا و امام خمینی(ره) نمایندگان شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا (وابسته به بانک ملی) از کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز و شرکت کشت و صنعت دهخدا و امام خمینی (ره) بازدید کردند. به گزارش نیشکرنیوز، در این بازدید که مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، معاون کشاورزی و جمعی از مدیران حضور داشتند بر ضرورت […]

نمایندگان شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا (وابسته به بانک ملی) از کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز و شرکت کشت و صنعت دهخدا و امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش نیشکرنیوز، در این بازدید که مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، معاون کشاورزی و جمعی از مدیران حضور داشتند بر ضرورت احیای دوباره کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز تاکید شد.

نمایندگان شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا پس از بازدید از کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز، با حضور در کشت و صنعت نیشکر دهخدا و امام خمینی (ره) با ظرفیت های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آشنا شدند.

نمایندگان شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در ادامه، از کارخانه تولید شکر، مزارع نیشکر، کارخانه تولید ام دی اف و خوراک دام بازدید کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار