آزاد شدن صید میگوی سفید در صیدگاه‌های خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 آبان 1398 | 09:34 ق.ظ
آزاد شدن صید میگوی سفید در صیدگاه‌های خوزستان سرپرست اداره‌کل شیلات خوزستان از آزاد شدن صید میگوی سفید در صیدگاه‌های این استان خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از اداره‌کل شیلات خوزستان، غلامرضا افتخاری‌نسب اظهار کرد: بر اساس اعلام پژوهشکده آبزی‌پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید اداره‌کل شیلات خوزستان، صید میگو سفید در صیدگاه‌های لیفه، بوسیف و خوریات واسط و […]

سرپرست اداره‌کل شیلات خوزستان از آزاد شدن صید میگوی سفید در صیدگاه‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره‌کل شیلات خوزستان، غلامرضا افتخاری‌نسب اظهار کرد: بر اساس اعلام پژوهشکده آبزی‌پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید اداره‌کل شیلات خوزستان، صید میگو سفید در صیدگاه‌های لیفه، بوسیف و خوریات واسط و درویش از اول آبان ماه تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام شد.

وی در خصوص شرایط لازم برای آزاد شدن صید میگو سفید در صیدگاه‌های خوزستان گفت‌: این مجوز برای لنج و قایق‌های صیادی خورهای واسط و درویش است. زمان مجوز صید هم برای هر سفر دریایی کلیه لنج‌ها (اعم از میگو و ماهی) هفت روز و قایق‌ها چهار روز تعیین شده است.

افتخاری‌نسب بیان کرد: شناورهای صیادی ملزم‌ به داشتن مخزن نگهداری میگو، سایبان، گواهی سم‌پاشی و بهداشتی فردی برای تمام خدمه خود هستند.

سرپرست اداره‌کل شیلات خوزستان اظهار کرد: تخلیه، حمل‌ونقل و صید تابع مقررات تحویل‌گیری‌ آبزیان است و این کنترل کیفی ناظر بر حسن اجرای مقررات خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: صدور مجوز صید ماهی در صیدگاه‌های مذکور در طول فصل صید میگو نیز ممنوع است.

افتخاری‌نسب بیان کرد: قبل از ‌اعلام آزاد شدن صید میگوی سفید، از تاریخ ۲۰ مهرماه عملیات دریابست به مدت ۱۰ روز برای بهینه‌سازی و ایجاد فرصت رشد مناسب میگو در صیدگاه‌های مذکور انجام شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار