شاعری شهردار اهواز: حمایت های استاندار خوزستان از پروژه های عمران شهری اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 آبان 1398 | 16:36 ب.ظ
شاعری شهردار اهواز: حمایت های استاندار خوزستان از پروژه های عمران شهری اهواز شاعری شهردار اهواز: حمایت های استاندار خوزستان از پروژه های عمران شهری اهواز به گزارش خبرنگار نیاز نیوز، صبح امروز باحضوراستاندارخوزستان،فرماندار اهواز،شهردار اهواز، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و برخی مسئولین استان بازدید از پروژه های عمرانی وشهری اهواز انجام شد. درحاشیه این بازدید شاعری شهردار اهواز در گفتگو باخبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز به […]

شاعری شهردار اهواز: حمایت های استاندار خوزستان از پروژه های عمران شهری اهواز

به گزارش خبرنگار نیاز نیوز، صبح امروز باحضوراستاندارخوزستان،فرماندار اهواز،شهردار اهواز، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و برخی مسئولین استان بازدید از پروژه های عمرانی وشهری اهواز انجام شد.
درحاشیه این بازدید شاعری شهردار اهواز در گفتگو باخبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز به همراه مسئولین استان بازدید از برخی پروژه های شهرداری اهواز، ازجمله زیرگذر زردشت،زیرگذر جانباز و تقاطع غیر همسطح جانباز،مسیر اتصال پل ششم به جاده ماهشهر که پروژه بسیار بزرگی است انجام شد. همچنین در ادامه این بازدید مسیر پل نهم اتصال جاده ساحلی و پروژه چهارشیر صورت گرفت.
شهردار اهواز درخصوص پروژه های شهرداری اهوازگفت: با حمایت های استاندار خوزستان و شورای شهر این پروژه های شهری با سرعت خوبی درحال انجام است.
مشکلاتی در برخی از این پروژه ها داشتیم که نیازبه هماهنگی با برخی از دستگاه های مختلف بود که با حضور میدانی امروز استاندارخوزستان صورت گرفت، ان شاءالله با بررسی ورسیدگی اتخاذ شده این هماهنگی ها کامل شود، و در آینده نزدیک شاهد به بهره برداری از این پروژه ها باشیم.
شاعری دراین خصوص افزود: برخی از این پروژه ها امسال به بهره برداری خواهد رسید و همچنین برخی ازاین پروژه ها اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار اهواز در پایان گفت: به زودی شاهد کلنگ زنی بزرگترین تقاطع غیرهم سطح جنوب در میدان دانشگاه خواهیم بود.
شاعری خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم تکمیل این پروژه ها کمک شایانی به توسعه شهر اهواز خواهد کرد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار