شاعری شهرداراهواز:تحولات اساسی تا پایان امسال در کوی مهدیس مشاهده می شود

تاریخ انتشار: جمعه 8 آذر 1398 | 15:02 ب.ظ
شاعری شهرداراهواز:تحولات اساسی تا پایان امسال در کوی مهدیس مشاهده می شود مسایل و مشکلات کوی مهدیس اهواز ، شامگاه یکشنبه در نشستی در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی بررسی شد. شاعری شهرداراهواز در حاشیه نشست بررسی مسایل و مشکلات کوی مهدیس اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: از سال های گذشته پروژه های زیادی در کوی […]

مسایل و مشکلات کوی مهدیس اهواز ، شامگاه یکشنبه در نشستی در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی بررسی شد.

شاعری شهرداراهواز در حاشیه نشست بررسی مسایل و مشکلات کوی مهدیس اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: از سال های گذشته پروژه های زیادی در کوی مهدیس اجرایی شده و بخشی نیز در حال تکمیل است و انتظار می رود با جدیت مدیریت استان روز به روز شاهد پیشرفت این منطقه باشیم.

موسی شاعری افزود: شهرداری نیز نسبت به خدمت رسانی در این منطقه تعهداتی داشت که سعی داریم در کوتاه ترین زمان آنها را عملی کنیم.

وی ادامه داد: بخش از پروژه ها وارد مناقصه شده و بخشی دیگر نیز به زودی وارد مناقصه می شود و با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز و امید است تا پایان سال تحولات اساسی را در این منطقه شاهد باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار