امام جمعه اهواز: شهردار اهواز برای رفع مشکلات گام های موثری برداشته است

تاریخ انتشار: شنبه 23 آذر 1398 | 12:18 ب.ظ
امام جمعه اهواز: شهردار اهواز برای رفع مشکلات گام های موثری برداشته است به گزارش سایت شهرداری اهواز شب گذشته، حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و شاعری شهردار اهواز در راستای خدمت رسانی مطلوب و درخواست‌های ساکنان محل با محوریت بررسی و رسیدگی مشکلات، نشستی را با اهالی شهرک اندیشه برگزار کردند. پس از بازدید میدانی از وضعیت خیابان های شهرک اندیشه و بیان […]

به گزارش سایت شهرداری اهواز شب گذشته، حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و شاعری شهردار اهواز در راستای خدمت رسانی مطلوب و درخواست‌های ساکنان محل با محوریت بررسی و رسیدگی مشکلات، نشستی را با اهالی شهرک اندیشه برگزار کردند. پس از بازدید میدانی از وضعیت خیابان های شهرک اندیشه و بیان دغدغه‌های ساکنان تصمیماتی گرفته شد.
در ابتدای این نشست اهالی شهرک اندیشه مشکلات محل را بیان کردند.

در ادامه نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مسئولین باید مشکلات مناطق محروم را رو در رو شنیده و آنچه را که می توانند به مرحله اجرا و سرانجام برسانند را قول دهند و آنچه نمی توانند را صادقانه بگویند.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: شهردار اهواز در رابطه با رفع مشکلات محلات محروم اهواز گام های موثر و خوبی برداشته است و تمام تلاش خود را به کار میگیرد و صادقانه قول می دهد، بنده از ایشان و مجموعه شهرداری تشکر می کنم.

امام جمعه اهواز افزود: مشکلات شهرک اندیشه را باید در اسرع وقت حل کرد.

در ادامه این نشست شهردار اهواز نیز گفت: ما مسئولین خادم مردم هستیم و وظیفه ما پاسخگویی و پیگیری خواسته های به حق شهروندان است.

شاعری اظهار کرد: با توجه به خواسته های به حق ساکنین شهرک اندیشه و تاکید امام جمعه اهواز به زودی عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر اصلی این شهرک اجرا خواهد شد و زمین ورزشی این محله تسطیح و چند سرعتکاه در مسیر نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث پل عابر پیاده و اختصاص اتوبوس واحد و باز کردن مسیر ورودی را بررسی خواهیم کرد و مشکل جمع اوری زباله و پسماند را نیز حل خواهیم کرد.

گفتنی است در این نشست جمعی از معاونین و مدیران شهرداری اهواز نیز حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار