الزام به ساخت ۸۴ قلم کالای صنعت نفت در طرح توسعه ۲۸ مخزن

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 آذر 1398 | 10:50 ق.ظ
الزام به ساخت ۸۴ قلم کالای صنعت نفت در طرح توسعه ۲۸ مخزن الزام به ساخت ۸۴ قلم کالای صنعت نفت در طرح توسعه ۲۸ مخزن مدیرامور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت:  در طرح نگهداشت و افزایش تولید ۲۸ مخزن پیمانکاران ملزم به استفاده از ۸۴ قلم کالای کلیدی ساخت داخل هستند. مهندس صادق فتح الهی روز شنبه ۲۳ آذرماه ۱۳۹۸ در نشست تخصصی فرصت […]

الزام به ساخت ۸۴ قلم کالای صنعت نفت در طرح توسعه ۲۸ مخزن

مدیرامور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت:  در طرح نگهداشت و افزایش تولید ۲۸ مخزن پیمانکاران ملزم به استفاده از ۸۴ قلم کالای کلیدی ساخت داخل هستند.

مهندس صادق فتح الهی روز شنبه ۲۳ آذرماه ۱۳۹۸ در نشست تخصصی فرصت های توسعه ساخت داخل در پروژه‌های صنعت نفت با رویکرد حمایت از صنایع کوچک با بیان فرصت های همکاری و مشارکت سازندگان داخلی در اجرای این طرح تصریح کرد: در این طرح ۸۴ قلم کالای راهبردی  که در ۱۰ گروه کالایی هستند الزام به ساخت داخل دارند که انواع کمپرسور، لوله‌های جداری، لاینرها، شیرآلات و شیر ایمنی و پنل از جمله آنها است که پس از برگزاری هر مناقصه  جزئیات کالاها از طریق وب‌سایت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به آدرس nisoc.ir  در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد.

مهندس فتح‌الهی گفت: در طرح توسعه ۲۸ مخزن بازار کار زیادی برای سازندگان و پیمانکاران فراهم است و امیدواریم با الزامی که در قراردادها گذاشته‌ایم همه کالاها توسط بخش داخلی تامین گردد.

وی افزود: در این طرح ۸۵۰ کیلومتر خط لوله جریانی ۴ و ۶ اینچ احداث می‌شود و برای احداث خطوط لوله انتقال نیز ۲۲۷ میلیون دلار اختصاص یافته است.

مدیرامور فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در این طرح ارزش فعالیت‌های تحت‌الارضی ۲٫۷ میلیارد دلار و ارزش فعالیت های سطح الارضی ۱٫۷ میلیارد دلار است.

وی خاطرنشان ساخت: در این طرح نسبت پرداخت به پیمانکاران تسهیل شده است و همه شرکت های E&P، حفاری و EPC که از سازمان برنامه و بودجه رتبه دارند و یا مشارکتی از آنها می‌توانند در این طرح‌ها شرکت کنند.

یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری روز جمعه (۲۲ آذرماه) در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز آغاز به‌کار کرد و تا ۲۵ آذرماه دایر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار