معاون اول رئیس جمهور: حجتی گرایش سیاسی داشت/پیشنهاد عجیب جهانگیری به حجتی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 آذر 1398 | 10:11 ق.ظ
معاون اول رئیس جمهور: حجتی گرایش سیاسی داشت/پیشنهاد عجیب جهانگیری به حجتی معاون اول رئیس جمهور گفت: حجتی وزیر سابق وزارت جهاد کشاورزی آدم سیاسی بود و گرایش سیاسی نیز داشت اما آنچه برایش مهم بود خدمترسانی به مردم بود و کارهای مهمی نیز برای آنها انجام داد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز در مراسم نکوداشت و تجلیل از خدمات محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار کرد: زمان برگزاری این مراسم را شب گذشته به من اعلام کردند و بنده همه برنامه‌های خود مانند استقبال از رئیس جمهور و جلسات بنیاد شهید و معاونت علمی فناوری رئیس جمهور را تعطیل کردم.

وی با خنده افزود: من را برخلاف دیگر مسئولان حاضر در این جلسه بی‌موقع دعوت کردند اما با این وجود در این مراسم حاضر شدم زیرا باید ازخدمات وزیر سابق جهاد کشاورزی قدردانی می‌شد.

حجتی گرایش سیاسی داشت

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: حجتی وزیر سابق وزارت جهاد کشاورزی آدم سیاسی بود و گرایش سیاسی نیز داشت اما آنچه برایش مهم بود خدمت رسانی به مردم بود و کارهای مهمی نیز برای آنها انجام داد.

جهانگیری افزود: یکی از روزنامه‌ها فکر می‌کند که تمام مشکلات موجود فقط به خاطر آن است که دولت بد کار کرده اما باید توجه داشت که آمریکا بسیار به ایران ظلم کرده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حضور زنگنه در این مراسم گفت: فشار و تحریم در هیچ دوره‌ای به این اندازه نبوده است و فروش نفت کاهش یافته اما برای اینکه دشمنان خوشحال نشوند اعداد آن را اعلام نمی‌کنم اما خدمت رسانی و گازرسانی به مناطق مختلف در دولت انجام شده که در هیچ دوره‌ای به این اندازه نبوده است.

وی گفت: کارهایی که در دوران حضور حجتی در وزارت جهاد کشاوزی انجام شده جزو افتخارات جمهوری اسلامی ایران است؛ این فعالیت‌ها در شرایطی انجام شده که ورودی نیز در مقایسه با گذشته کمتر بوده است.

جهانگیری ادامه داد: حجتی جزو قوی‌ترین مدیران جمهوری اسلامی و از لحاظ مردمی بودن و اخلاقی برترین مدیران است و تا آخرین لحظه در کنار مردم و روستائیان بود. همه مسئولان جمهوری اسلامی به محمود حجتی وزیر سابق کشاورزی اعتماد داشتند به طوریکه رهبر معظم انقلاب در جلسات خصوصی که با ایشان داشتیم چندین مرتبه با قاطعیت از وی دفاع کردند.

معاون اول رئیس جمهور خطاب به حجتی گفت: حالا که در دولت نیستی و به بخش خصوصی رفته‌ای خوب پول در بیاور و دیگر احتیاط هم نکن!‌

وی گفت: رئیس جمهور به بنده گفتند که هر جور که می‌شود حجتی را در وزارت جهاد کشاورزی نگه داریم اما با توجه به خواست مجلس و خود وزیر سابق جهاد کشاورزی، رئیس جمهور بالاخره با استعفای ایشان موافقت کرد و حتی این استعفا نیز با تاخیر به بنده اعلام شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار