حجتی عذرخواهی کرد و حلالیت طلبید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 آذر 1398 | 09:59 ق.ظ
حجتی عذرخواهی کرد و حلالیت طلبید وزیر سابق جهاد کشاورزی در مراسم نکوداشت خود از رهبر معظم انقلاب، مردم، نمایندگان مجلس و همکاران خود در دولت به‌خاطر کاستی‌هایی که در دوره فعالیتش داشت، عذرخواهی کرد.

محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی امروز در مراسم نکوداشت خود اظهار کرد: از مقام معظم رهبری، مردم، همکارانم در وزارت جهاد کشاورزی و دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عذرخواهی می‌کنم و تقاضا دارم که کاستی‌های مرا ببخشند.

وی افزود: بنده در حد بضاعت خود و با توجه به شرایط موجود هر کاری که از دستم برمی‌آمد انجام دادم و خواهان حلالیت‌ از همه مردم هستم.

وزیر سابق جهاد کشاورزی خطاب به همکاران سابق خود در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: ما می‌توانیم، زیرا کشور ما ظرفیتها و قابلیتهای زیادی دارد که ما به بخش زیادی از این توانایی‌ها و منابع کشور پی نبرده‌ایم.

بیماری مزمن و حمله تنفسی مانع از ادامه کارم شد

حجتی گفت: درست است که برخی می‌گویند در تنگنا هستیم و اگر در تنگنا نبودیم کارها روان‌تر پیش می‌رفت، اما علی‌رغم همه این مشکلات می‌توان کارهای مختلف و زیادی انجام داد.

وی با بیان اینکه از رئیس‌جمهور برای موافقت با استعفای خود تشکر می‌کنم، گفت: دلیل استعفای بنده بیماری مزمنی بود که باعث حمله تنفسی به من می‌شد که این امر در طول خدمتم دو بار روی داد.

وزیر سابق جهاد کشاورزی همچنین در جمع خبرنگاران نیز اظهار داشت: ظرفیت‌های فوق‌العاده در بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور وجود دارد که کمتر به آنها توجه شده است و ما به‌سادگی از کنار آن می‌گذریم که همین ظرفیت‌ها می‌تواند مشکلات مردم را در این شرایط حل کند.

حجتی افزود: این ظرفیت‌ها قابل‌شمارش نیست، هرچند که معتقدم باید این بهره‌برداری همراه با سازگاری با طبیعت باشد؛ برای تحقق این امر باید خود را به ابزار و دانش و بینش لازم مجهز کنیم.

وی ادامه داد: در دوران فعالیتم از هر ظرفیتی در کشور استفاده کردیم، پاسخ مثبتی گرفتیم؛ به‌طوری که از طرح ۵۵۰‌هزار هکتاری مقام معظم رهبری در ایلام و خوزستان ۳۵۰‌هزار هکتار آن اجرایی شد.

وزیر سابق جهاد کشاورزی افزود: به اندازه منابعی که در این طرح هزینه شد، تولید برنج و بازدهی خوبی داشتیم.

حجتی در پایان گفت: با ورود سرمایه به بخش گلخانه‌های کشور تولید و اشتغال زیادی در کشور ایجاد و در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار