نشست هم اندیشى دکتر اکبر یاورى زهیری با مردم محترم صخیریه

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 آذر 1398 | 20:57 ب.ظ
نشست هم اندیشى دکتر اکبر یاورى زهیری با مردم محترم صخیریه نشست هم اندیشى دکتر اکبر یاورى زهیری با مردم محترم صخیریه دکتر اکبر یاوری زهیری در نشست صمیمی و هم اندیشی با مردم خونگرم و محترم صخیریه به بیان نقاط قوت و ضعف موجود اشاره کرد. مردم صخیریه نیز در این نشست ضمن ابراز همراهی و حمایت از دکتر یاوری زهیری جوانترین کاندیدای اهواز اعلام […]

نشست هم اندیشى دکتر اکبر یاورى زهیری با مردم محترم صخیریه

دکتر اکبر یاوری زهیری در نشست صمیمی و هم اندیشی با مردم خونگرم و محترم صخیریه به بیان نقاط قوت و ضعف موجود اشاره کرد.
مردم صخیریه نیز در این نشست ضمن ابراز همراهی و حمایت از دکتر یاوری زهیری جوانترین کاندیدای اهواز اعلام کردند؛ از هم اکنون چشمان ما به انتظار عملکرد اینده شما در مجلس دوخته شده است.

مردم شریف اهواز در بغرنج ترین سالهای خود قرار دارند و ضعف در عملکرد نماینده های سابق باعث ایجاد بدبینی عمومی نسبت به متولیان امر شده است.

مردم صخیریه ادامه دادند؛وضع اسفناک مردم خوزستان و حمایت مسوالان ارشد از مدیران ضعیف استانی و عدم توجه به نیروی کارامد و با استعداد جوان در پستهای مدیریتی یکی از هزاران خواسته این مردم زجر کشیده است..

ایا انصاف است این ملتی که دروازه تشیع علوی است در جای جای خاک مقدسش که هزاران شهید را در خود ارامیده است، پس ابهای شهری آن دا فراگیرد؟

دکتر اکبر یاوری زهیری در این نشست هم اندیشی با مردم‌صخیریه ضمن تایید نقطه نظرات آنها، از برگزار کننده کان این نشست که با خلوص نیت همراه بوده تشکر و قدر دانی نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار